رئیس کل بازرسی چهارمحال و بختیاری گفت: عدم نظارت درست، به موقع و دقیق مدیران بر پرسنل ترک فعل محسوب می‌شود.

علی احمدی در جلسه با مدیران مجموعه مدیریت شهری با اشاره به ماده ۱۰۱ قانون اظهارداشت: براساس این قانون تمامی اراضی دولتی مشمول ماده ۱۰۱ می‌شوند و اگر دستگاه‌ها تمکین نکنند برخورد می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی ویژه سامانه ستاد افزود: دوره آموزشی با حضور مدیران این سامانه هفته آینده در شهرکرد برگزار می شود که مسئولان سامانه ستاد می‌توانند جهت رفع مشکلات در این دوره شرکت کنند.

رئیس کل بازرسی چهارمحال و بختیاری با بیان اختصاص حساب خیرین برای آرامستان بهشت رحمت اضافه کرد: شهرداری جزو دستگاه‌هایی است که می‌تواند کمک خیرین را داشته باشند بنابراین ایجاد حساب منعی ندارد، اما افتتاح حساب نباید سپرده باشد.


بیشتر بخوانید


احمدی با بیان اینکه یکی از برنامه‌ها و سیاست‌ها در دستگاه‌های نظارتی حمایت از مدیران شجاع و قانونمند است، ادامه داد: مدیری که قانون را اجرا کند باید شجاع باشد و هرکجا لازم بود می‌توانند از کارشناسان سازمان راهنمایی دریافت کنند.

وی با اشاره به تعریف وظایف شهرداری‌ها در قانون گفت: مجموعه فعالیت شهرداری‌ها بسیار گسترده است و شکایت از شهرداری‌ها به مفهوم این نیست که قانون و مقررات را رعایت نمی‌کنند و یا کار انجام نمی‌دهند بلکه ممکن است برخی مواقع درخواست ارباب رجوع در چارچوب قانون نباشد و شکایت کنند، اما برخی مواقع هم شکایت وارد است که بررسی می‌شود.

احمدی از مدیران خواست در کمیسیون ماده ۱۰۰ از تصمیمات متناقض و تبعیض آمیز پرهیز کنند و گفت: می‌طلبد نشست‌های آموزشی ویژه اعضای کمیسیون ماده صد شهرداری‌ها برگزار و در اجرای قوانین به یک وحدت رویه دست یابند.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه‌ها و کمیسیون‌ها ادامه داد: اگر کارگزار مکلف کرده باشد باید کمیسیون و کارگروه تشکیل و تصمیمات کارگروه باید در راستای قوانین بالادستی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار