مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی بوشهر گفت: در جنگ روایت‌ها که دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کند، انعکاس صحیح و به موقع اخبار و بیان خدمات نظام مهمترین کارکرد رسانه به شمار می‌رود.

حجت الاسلام غلامرضا هاشمی  مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی بوشهر  اظهار کرد: در جنگ روایت‌ها اگر روایت اول از سوی رسانه‌های داخلی انعکاس داده نشود به طور حتم رسانه‌های معاند رویدادها را مطابق با نظر خود و آنطور که به نفع آن‌ها باشد منعکس می‌کنند.

وی اظهار کرد: روایت‌گری صحیح رسانه‌ها، ضمن این که اعتماد مخاطبین را به آن رسانه جلب می‌کند سبب می‌شود که آرامش مردم نیز بهم نریزد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان بوشهر تصریح کرد: در پاره‌ای از مواقع شاهد وجود اخباری در فضای شبکه‌های اجتماعی هستیم که فاقد اصالت بوده اما می‌تواند مسیر اطلاع‌رسانی را به غلط به مخاطبین نشان دهد که نیازمند روایت‌گری صحیح مسئولان مرتبط با آن حوزه خبر است.

هاشمی یادآور شد: چه بخواهیم چه نخواهیم، افکار عمومی منتظر نمی‌ماند که روایت‌گر یک شخص مسئول باشد یا مسئولتی در خصوص یک خبر نداشته باشد، آن چیز که برای او مهم است خبری و اطلاعاتی است که بدستش می‌رسد، اگر رسانه‌های رسمی که با داشتن تکنینک‌های خبری و شناخت مخاطب و روانشناسی موضوع، این خبر را مطالعه کنند طبیعی است که اثرات مثبتی بر مخاطبین بر جای می‌گذارند در حالی که خارج از این موضوع و نداشتن روایت‌گری اول خبر، طبیعی است که رسانه‌های غیر رسمی می‌توانند اثرگذار به شکل منفی باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان بوشهر یادآور شد: در مجموعه جهاد کشاورزی استان بوشهر که مسئولیت سنگین تولید بخشی از غذای سالم و تامین امنیت غذایی را بر عهده دارد شاهد حضور ایرنا برای اطلاع‌رسانی دقیق و کارشناسی از فعالیت‌های این سازمان در راستای راهبردهای نظام هستیم که سبب شده جامعه مخاطبین و به خصوص کشاورزان، باغ‌داران و سایر مشاغل مرتبط با این سازمان بتوانند از فعالیت‌های جهاد کشاورزی استان مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.