تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۲ تا ۲۶ تیر ۱۴۰۲ به گیلان سفر‌ می‌کند.

این سفر با هدف خدمات‌رسانی فرهنگی به مخاطبان، افزایش نشاط‌اجتماعی و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها صورت‌می‌گیرد.

گستره این حرکت فرهنگی‌هنری جنوب، شرق و غرب‌استان گیلان است و تماشاخانه سیار کانون با همراهی جمعی از هنرمندان، مربیان و اعضای مراکز این مجموعه فرهنگی، میهمان مخاطبان مناطق کم‌برخوردار، سواحل و مکان‌های گردشگرپذیر دیارباران می‌شود.

طی این حضور هدف‌مند که درباره زمانی ۲۲ تا ۲۶ تیر سال جاری صورت‌می‌گیرد، نمایش این گَله‌ی منه برای مخاطبان در لوشان، رستم‌آباد، منطقه آزادبندرانزلی، ساحل مروارید، رضوانشهر، سیاهکل، لنگرود، کومله، رودسر، املش، رحیم‌آباد و دیلمان روی صحنه‌می‌رود.

اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری هدف‌مند و نشاط‌بخش مربیان و اعضای کانون برای حاضران، از دیگر برنامه‌هایی است که هم‌زمان با حضور تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مرحله‌اجرا‌گذاشته‌می‌شود.

پیش از این در روز‌های ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت سال ۱۴۰۲، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میهمان گیلانی‌ها بود و استقبال مسئولان و مخاطبان، بستر‌ساز دومین سفر سال جاری تماشاخانه این مجموعه فرهنگی به دیارباران شد.

دومین سفر تماشاخانه به گیلان با همراهی و مساعدت مسئولان کانون کشور، اداره‌کل اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان، فرمانداری، بخشداری شهرداری‌ها، دهیاران، اعضای شورای اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها دستگاه‌های فرهنگی و فعالان حوزه کودک و نوجوان صورت‌می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.