شهردار رشت از برپایی مهمانی یک کیلومتری غدیر به مدت ۲ شب از میدان بسیج تا ابتدای پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب این شهر خبر داد.

رحیم شوقی، شهردار رشت با اشاره به برپایی مهمانی یک کیلومتری غدیر با برپایی ۳۰ ایستگاه صلواتی در سطح شهر گفت: این مهمانی از میدان بسیج تا ابتدای پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب به مدت ۲ شب و با مشارکت گروه‌های مردمی در شب و شام عید غدیر برپا می‌شود که در آنجا پذیرای شهروندان خواهیم بود.

او در تشریح ویژه برنامه‌های شهرداری رشت در دهه ولایت افزود: این برنامه‌ها توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و با مشارکت گروه‌های مردمی تدارک دیده شده است.

شهردار رشت به برگزاری با بیان اینکه گردهمایی ویژه سادات با حضور یک هزار نوجوان پسر در این ایام اشاره و تصریح کرد: این ویژه برنامه با مشارکت کانون جوانان رضوی ساعت ۱۷ فردا (دوشنبه ۱۲ تیر ماه) در مجتمع فاطمه الزهرا (س) برگزار می‌شود.

شوقی همچنین برپایی کاروان سلامت در مساجد زیرکوچه، حجته النصر و حضرت ابوالفضل را از دیگر برنامه‌های شهرداری رشت برای دهه ولایت اعلام کرد.

به گفته او، جشن بزرگ شب عید غدیر ساعت ۲۰ پنج شنبه ۱۵ تیر ماه در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب شهر رشت برگزار می‌شود.

شهردار رشت افزود: برپایی ۱۰ جشن امی محله، برگزاری یک محفل انس با قرآن با مشارکت مجموعه‌های مردمی، برپایی حدود ۱۱۰ ایستگاه صلواتی در سطح شهر به نیت امیرالمومنین (ع)، اجرای گروه‌های سرود با همکاری معاونت فرهنگی سپاه قدس گیلان در پیاده راه فرهنگی و میدان‌های اصلی شهر و جشن‌های محله‌ای مردمی در مساجد و مزار شهدا از دیگر برنامه‌های متنوع شهرداری برای دهه ولایت است.

مهمانی یک کیلومتری غدیر در رشت برگزار می‌شود

شوقی تصریح کرد: علاوه بر این‌ها درصدد هستیم با حضور سادات شهر رشت یک جشن بسیار بزرگ و ویژه را همراه با پخش زنده تلویزیونی در شب عید غدیر بعد از نماز مغرب و عشا در پیاده راه فرهنگی و با حضور هنرمندان و مجریان توانمند برگزار کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.