نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

ایجاد جبهه واحد رسانه‌ای در آذربایجان غربی ضروری است

حجت الاسلام والمسلمین قریشی بر جهاد تبیین و ایجاد جبهه واحد رسانه‌ای در استان تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در نشست اعضای هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه استان گفت: رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را از آیات و روایات استخراج کرده اند و رسانه‌ها در این مسئله وظیفه مهمی دارند و باید موضوعات مختلف سیاسی فرهنگی و اجتماعی را برای مردم تبیین و روشنگری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی افزود: در جهاد تبیین باید قصد و نیت فقط کسب رضایت الهی باشد چرا که اگر برای نصرت الهی قدمی برداریم مطمئنا استمداد‌های الهی نیز شامل حالمان خواهد شد.

وی ایجاد جبهه واحد رسانه‌ای در استان را یک ضرورت مهم دانست و خاطرنشان کرد: باید برای دفاع از مفاهیم دینی و انقلابی در مقابل کج اندیشان و دشمنان یک جبهه واحد رسانه‌ای تشکیل شود که متاسفانه این مهم تا به حال در حد قابل قبولی ایجاد نشده است.

امام جمعه ارومیه گفت: رسانه‌ها باید با ایده پردازی و استفاده از خلاقیت‌های نو خبری و رسانه‌ای در ارائه مطالب، موضوعات خبری را گیراتر به اطلاع مردم برسانند.

جهانگیر اسلام پرست مسئول بسیج رسانه سپاه شهدای استان نیز در این نشست از رونمایی پوستر جشنواره ابوذر در استان و ایجاد شورای عالی رسانه با حضور نخبگان رسانه‌ای برای تبیین و احصا مسائل و مشکلات فرهنگی و رسانه‌ای استان خبر داد.

همچنین در این نشست الیاس گندمی به عنوان رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.