کانون‌های جوانان استان کرمان و اجرای ویژه برنامه‌های عید غدیر

همزمان با بزرگداشت عید غدیر، اعضای جوانان جمعیت هلال احمر بافت، رفسنجان، کرمان و راین برنامه‌های فرهنگی، بشردوستانه و عام المنفعه برگزار کردند.

هادی فرشید معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان از اجرای جشن و برنامه‌های فرهنگی، بشردوستانه و عام المنفعه به همت کانون‌های جوانان شهرستان‌های بافت، رفسنجان، کرمان و راین خبر داد و گفت: این آیین ها به مناسبت بزرگداشت عید غدیرخم صورت گرفته است.

رئبس جمعیت هلال احمر شهرستان بافت نیز ضمن گرامیداشت عید سعید غدیرخم گفت: اعضای جوانان این جمعیت با برپایی ایستگاه سلامت در مصلای نمازجمعه، فشارخون ۵۰ نفر از نمازگزاران را اندازه گیری کردند.

او با اشاره به توزیع شربت و شکلات از سوی اعضای خانه هلال شهدای شهر بزنجان در مراسم جشن زیارت سلطان فقیه الدین افزود: هم چنین ۳۰ نفر از اعضای جوانان، داوطلبان و امدادگران در جشن بزرگ عیدغدیر واقع در میدان بسیج شهرستان بافت حضور یافتند.

مسئول دفتر نمایندگی هلال احمر راین هم بیان کرد: به مناسبت عید سعید غدیر خم اعضای جوانان هلال احمر با همکاری گروه جهادی شهید حاج یونس زنگی آبادی، ضمن دیدار با ایتام و خانواده شهدای سادات در شهر راین، ۵ عدد کارت هدیه و بسته معیشتی به ارزش ریالی ۵ میلیون تومان نیز به خانواده‌های مذکور اهدا کردند.

کامبیز محمدی با اشاره به فعالیت‌های بسیار ارزشمند و شایسته جوانان در حوزه خدمات بشردوستانه و عام المنفعه افزود: اعضای داوطلب هلال احمر راین با کمک خیرین اقدام به تهیه و توزیع هزار و ۱۰۰ پرس اغذیه سالم در موکب واقع در میدان انقلاب این شهر کردند.

او تصریح کرد: همچنین اعضای تیم سحر در حاشیه این موکب فضای دوستدار کودک برپا کردند.

کانون‌های جوانان استان کرمان و اجرای ویژه برنامه‌های عید غدیر

همچنین رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان با اشاره به برپایی کارگاه ازدواج آسان در محله کم برخوردار مرکز شهرستان بیان کرد: در این کارگاه ۳۵ نفر شرکت کردند.

حسن امینی با اشاره به برگزاری اردوی زیارتی گلزار شهدای کرمان ویژه ۲۴ نفر از اعضای داوطلب خانه هلال صفائیه افزود: جوانان و داوطلبان در این اردو با زیارت قبور مطهر حاج قاسم سلیمانی و یارانش با آرمان‌های شهدای مقاومت تجدید پیمان بستند.

او به برپایی فضای دوستدار کودک در محل پارک جوان شهر رفسنجان اشاره کرد و گفت: قصه خوانی، نقاشی روی صورت، ساخت اوریگامی بخشی از برنامه‌های اجرا شده برای ۴۲ کودک در این ایستگاه بود.

امینی به برپایی ایستگاه سلامت در محل پارک جوان اشاره کرد و بیان داشت: ۵۷ نفر از مردم از خدمات بهداشتی و سلامت این ایستگاه بهره‌مند شدند.

کانون‌های جوانان استان کرمان و اجرای ویژه برنامه‌های عید غدیر

او با اشاره به اجرای خواندن خطبه خوانی غدیر به همت اعضای داوطلب عنوان کرد: در این مراسم ۲۰ نفر از اعضای جوانان شرکت کردند.

امینی تصریح کرد: برگزاری جشن عید غدیر و توزیع هزار و ۳۰۰ پرس غذای گرم در محله کم برخوردار رحمت آباد، ایستگاه سلامت در مراسم جشن عید غدیر در کشکوییه رفسنجان به همت خانه هلال، کارگاه بازآموزی ویژه اعضای جدید الورود از جمله برنامه‌های کانون‌های جوانان و خانه هلال جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان هم گفت: اعضای جوانان این جمعیت با برپایی فضای دوستدار کودک در ایام عید غدیر به ۵۰۰ کودک به مدت ۲ شب خدمات فرهنگی و آموزشی ارائه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار