صاحبان دستان بخشنده با قلب‌هایی آسمانی

همزمان با نزدیک شدن به عید غدیر خم، مردم شهر اصفهان با تمسک به مولایشان علی (ع) بخشندگی و سخاوت را مشق می‌کنند.

ربانی مسئول اجرایی خیریه مردم نهاد سایبان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،گفت:این خیریه در ماه مبارک رمضان امسال ۱۷۰ هزار پرس غذای گرم ویژه افطاری به دست محرومان و نیازمندان رساند.


او افزود:در طرح بزرگ عیدانه‌ی این خیریه به عشق مولا علی (ع) از ابتدای ماه ذی حجه تا روز عید غدیر هر روز در آشپزخانه این خیریه ۳۵۰۰ پرس غذای گرم آماده بسته بندی و برای صرف شام به دست محرومان می‌رسد.


مسئول اجرایی خیریه مردم نهاد سایبان ادامه داد: گروه هدف و شناسایی سایبان با رصد کلی در مناطق کم برخوردار شهر و پخش ژتون‌های غذایی بین نیاز‌مندان هر روز این تعدا غذا را به دستشان می‌رساند.


ربانی گفت: این طعام ویژه اطعام غدیر بوده و تا شب عید غدیر هم ادامه دارد و از بهترین محصولات ایرانی مانند برنج، مرغ زعفران و دیگر مواد تهیه و با بهترین کیفیت در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.


او اضافه کرد: این کار در محوطه پخت تخصصی غذا با رعایت بالاترین سطح از بهداشت و استفاده داوطلبان از لباس، کلاه، دستکش و ماسک مخصوص انجام شده و قبل از حضور در آشپزخانه و محل بسته بندی دست‌های افراد کاملا ضدعفونی می‌شوند.


انتهای پیام/ش
برچسب ها: عید غدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار