معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرسی کل چهارمحال و بختیاری گفت: بازرسی‌های کلان‌محور این سازمان به رفع مشکلات موجود در دستگاه‌های اجرایی کمک می‌کند.

حجت‌الله دایی‌جواد در نشست با مدیرکل و معاونان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: بازرسی کل استان با انجام بازرسی‌های دوره‌ای و موردی برای تسریع در روند توسعه‌ای این استان اقدام می‌کند.

وی افزود: در این راستا بازرسی کلان‌محور از حوزه‌های مرتبط با میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


دایی‌جواد تصریح کرد: به‌همین منظور استفاده و بهره‌گیری از توان و ظرفیت سازمان بازرسی کل چهارمحال و بختیاری به شناسایی و رفع مشکلات موجود مرتبط با این حوزه‌ها اثرگذار است.

وی یادآور شد: ارائه پیشنهاد‌های سازنده در راستای رفع مشکلات موجود در بخش‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری از مهم‌ترین اهداف بازرسی کلان‌محور به‌شمار می‌رود.

دایی‌جواد اضافه کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری برای تسریع در روند بازرسی‌ها و سرعت‌بخشی به روند رفع مشکلات توسعه‌ای بخش‌های زیرمجموعه خود یک رابط به سازمان بازرسی استان معرفی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار