استاندار البرز با تاکید بر ضرورت تشدید نظارت‌ها بر دفاتر مشاور املاک استان گفت: ۱۰۰ دفتر مشاور املاک متخلف در استان پلمب شد.

مجتبی عبداللهی بعد از ظهر شنبه در حاشیه شورای عالی مسکن که به ریاست رئیس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، بر ضرورت تشدید نظارت‌ها بر دفاتر مشاور املاک و روند معاملات استان تاکید کرد و افزود: اکنون بیش از هزار و ۵۰۰ بازرسی صورت گرفته و برای ۲۵۰ دفتر درخواست پلمب صادر شده و تاکنون ۱۰۰ دفتر پلمب شده اند.

وی ادامه داد: با توجه به تعداد دفاتر و شرایط ویژه استان، باید این نظارت‌ها افزایش یابد در کنار این امر با اهتمام جدی در تولید مسکن و تعیین بسته‌های تشویقی برای انبوه سازان بخصوص در جهت نوسازی بافت‌های فرسوده، درصدد هستیم مسیر خانه دار شدن مردم را تسهیل کنیم.

عبدالهی افزود: تعامل ویژه شهرداری‌ها برای اختصاص بسته‌های تشویقی همچون پروانه رایگان و تراکم ساخت برای انبوه سازان و پشتیبانی نظام مهندسی نیاز است.

استاندار البرز گفت: جانمایی و تخصیص اراضی مناسب از سوی راه و شهرسازی برای اجرای نهضت ملی مسکن، حمایت از ساخت مسکن روستایی، کارگری و جدیت در رفع موانع تعاونی‌های مسکن و راه اندازی تعاونی‌های جدید نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: برنامه ریزی و راهکار‌های لازم اتخاذ شده، ولی به یک عزم ویژه برای تحقق اهداف نیاز داریم تا در تمامی ابعاد مسیر خانه دار شدن اقشار مختلف مردم و خاصه افراد کم درآمد توفیق یابیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.