سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهرستان گلپایگان

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: شهرستان گلپایگان قطب تولید محصولات لبنی در استان اصفهان است که باید در این زمینه مورد توجه ویژه قرار گیرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور جلسه در شورای اداری شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار گفت: احداث شهرک صنعتی در این شهرستان یکی از خواسته‌های مردم است که بتوانند برای ایجاد کارخانه و کارگاه‌های فراوده‌های لبنی سرمایه گذاری کنند.
سید محمد حسینی با اشاره به مشکلاتی در زمینه کشاورزی، دامداری، صنعت و شهرداری‌ها افزود: این مشکلات در اولین جلسه هیات دولت مطرح و به آن‌ها رسیدگی خواهد شد.
وی گفت: از وظایف مسئولان استانی است که کار‌ها را برای مردم در زمینه‌های مختلف از جمله سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال را تسهیل کنند.
محمد رضا عسگریان فرماندار گلپایگان گفت: شهرستان دارای مشکلاتی در زمینه حقآبه، کشاورزی، صنعت، راه و شهرداری‌ها و آب آشامیدنی، فاضلاب و شهرک صنعتی گل شهر دارد که در جلسه شورای اداری مطرح و معاون رئیس جمهور قول پیگیری و مطرح کردن در هیات دولت را داده است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در بدو ورود خود در گلزار شهدای گلپایگان حاضر و به مقام شهدا ادای احترام کرد و در جشن غدیر شهر گل شهر شرکت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.