استاندار مرکزی از پرداخت 700 میلیارد تومان تسهیلات به واحد های تولیدی استان مرکزی در سال جاری خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ محمود زمانی قمی استاندار مرکزی که به شهرستان کمیجان سفر کرده بود در جلسه شورای اداری استان که با حضور مقامات استانی و شهرستان در کمیجان تشکیل شد؛ با اشاره به اهمیت اجرای اقتصاد مقاومتی گفت در سالی که سپری کردیم اقدامات خوبی در تحقق این امر مهم صورت گرفت.
وی از اعطای 700میلیارد تومان تسهیلات به 1015واحد کوچک و متوسط صنعتی در قالب رونق تولید در استان مرکزی خبر داد .
در این جلسه مشکلات شهرک صنعتی ؛ مشکلات بهداشت و درمان ؛ فاضلاب شهری مشکلات مجتمع فرهنگی و لزوم رونق اقتصادی در جهت رفع بیکاری در شهرستان کمیجان مرورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .
 کریمی نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با تاکید بر شناسایی و اولویت بندی نیاز ها با توجه به اعتبارات در مناطق مختلف توسط مدیران اجرایی گفت: می توان با برنامه ریزی دقیق با توجه به شرایط موجود اقدامات موثری انجام داد. وی درادامه افزود: در شهرستان کمیجان هم میتوان با توجه به ظرفیت ها موجود با رسیدگی و توجه یشتر گامهای تاثیر گذاری در جهت توسعه این منطقه برداشت .
مقدسی دیگر نماینده مردم اراک کمیجان وخنداب در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با تاکید برتلاش مضاعف مدیران دستگاهها در جهت اجرایی نمودن طرح های عمرانی و زیر ساختی در جهت رفع مشکلات این شهرستان گفت: با توجه مشکلات مختلف در حوزه های گوناگون ضروری است با عزم بیشتری در جهت رفع مشکلات منطقه براییم وی همچنین از افزایش اعتبارات ملی استان مرکزی در بخش عمرانی از 13درصد به 30درصد خبر داد واین افزایش اعتبارات را فرصت مناسبی برای اجرای طرح های عمرانی اساسی در استان دانست.
انتهای پیام / ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.