استاندار قزوین گفت: با پیگیری‌های انجام شده شاهد پویایی در بخش صنعت هستیم به گونه ای که مسائل بسیاری از شرکت های دارای مشکل حل شده است.

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در بازدید از واحد‌های صنعتی شهرستان آبیک گفت: در گذشته بسیاری از صنایع دچار مشکل بودند، با پیگیری‌های انجام شده خوشبختانه به آن شکل شاهد واحد‌های مشکل دار نیستیم و بسیاری از مشکلات قبل حل شده و شاهد پویایی در بخش صنعت هستیم.

وی افزود: برخی از شرکت‌های مسئله دار یا مشکل حقوقی دارند یا فعالیت آن‌ها توجیه اقتصادی ندارد که برای کمک به بهبود وضعیت این شرکت‌ها هم اقداماتی در دستور کار قرار دارد.

اعلایی بیان کرد: بازدید امروز از واحد‌هایی صورت گرفته است که در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن مورد تجلیل قرار گرفته بودند.

وی افزود: در بازدید‌های قبل، این واحد‌های صنعتی دارای مشکلاتی بوده اند که خوشبختانه تمامی این مشکلات برطرف شده است. 

اعلایی گفت: واحد‌های تولیدی علاوه بر ایجاد اشتغال مستقیم در موضوعات اقتصادی دیگر از جمله پرداخت مالیات هم موثر هستند و با توجه به سیاست‌های نظام در اتکا به درآمد‌های مالیاتی، رشد و توسعه این واحد‌های صنعتی منجر به افزایش درآمد ملی، رفع تنگنا‌ها و خدمت رسانی مردم می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان افزود: یکی از شرکت‌های مشکل دار در استان شرکت کنتور سازی بود که مورد تاکید رئیس جمهور هم بوده است و با توجه به پیگیری‌های انجام شده امروز فعال شده و هفته گذشته ماشین آلات تولیدی را راه اندازی و به زودی با حضور یکی از مسئولان ملی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.