معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس در دیدار با مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) زمینه‌هایی همکاری برای افزایش پرواز‌های استان فارس به عتبات عالیات را بررسی کرد.

محمد فرخ‌زاده در دیدار با علی محبی، مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) زمینه‌هایی همکاری برای افزایش پرواز‌های استان فارس به عتبات عالیات را بررسی کرد.

او با بیان اینکه هزینه‌های پروازی و عملیاتی در حمل و نقل هوایی مسافر زیاد است، افزود: انجام این پروژه‌ها برای شرکت هما به عنوان شرکتی دولتی آسان‌تر است، اما به گفته مدیرکل این مجموعه در صورت تامین بخشی از امکانات و کاهش هزینه‌ها اقدامات بهتری در این راستا انجام خواهد شد.

معاون استاندار فارس از مدیرکل هما خواست فهرستی از نیازمندی‌های مجموعه را جهت پیگیری و رایزنی در اختیار معاونت هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری قرار دهد.

جانشین استاندار فارس در شورای توسعه گردشگری استان با تایید این موضوع اظهار کرد: تلاش می‌کنیم هماهنگی‌های لازم برای برقراری این تعامل و ارتباط دو سویه بین هما و بخش خصوصی را ایجاد و تقویت کنیم.

به گفته مدیر کل این شرکت هواپیمایی همکاری مجموعه‌های خصوصی از جمله آژانس‌های مسافرتی می‌تواند زمینه‌ساز آسان‌تر شدن روند اختصاص پرواز‌های بیشتر به عتبات عالیات باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.