امنیت اجتماعی در مازندران با اجرای طرح‌های انتظامی و امنیت محله محور افزایش یافته است.

حسینی پور استاندار مازندران در حاشیه بازدید از طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور در عباس آباد گفت: از زمانی که طرح امنیت محله محور توسط نیروی انتظامی در استان آغاز گردید توقیفات بسیار مهمی در ایجاد امنیت و آرامش برای مردم و مسافران ایجاد شده است.

او با بیان اینکه احساس امنیت اجتماعی در استان ارتقا پیدا کرده است، گفت: برقراری امنیت با توجه به مباحث توسعه محوری که دولت آغاز کرده است جایگاه ویژه‌ای دارد.

استاندار مازندران ادامه داد: دستگاه‌های انتظامی و امنیتی ماموریت دارند آرامش و امنیت را متناسب با استانی که مقصد گردشگری است ایجاد کنند تا گردشگران بتوانند از مواهب طبیعی استان با آرامش بهره‌مند شوند.

حسینی پور گفت: ناامن کردن استان برای قانون شکنان و ایجاد امینت برای قانون مداران امری قطعی است و هرگز اجازه نخواهیم داد کسانی تحت عنوان اراذل و اوباش در استان عرض اندام کنند و طبق قانون با آن‌ها برخورد قاطع خواهد شد.

او با بیان اینکه متاسفانه عده معدودی هستند که ارزش‌های اسلامی را رعایت نمی‌کنند، افزود: مردم هرگز اجازه نخواهند داد این هنجارشکنان و کسانی که می‌خواهند ارزش‌های اسلامی را زیرپا بگذارند اجازه جولان پیدا کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه امنیت اجتماعی در همه عرصه‌ها از جمله در سواحل باید رعایت شود، ادامه داد: اگر مردم به مسئولان تذکر بدهند مسئولان هم جدی‌تر خواهند شد و اجازه نخواهند داد هنجارشکنان در محلات و شهر‌ها هنجارشکنی کنند.

حسینی پور گفت: همبستگی خوبی در نهاد‌های انتظامی، سپاه، دستگاه قضایی و اجرایی استان وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.