مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: از منزل مسکونی یک قاچاقچی، بیش از یک کیلو طلای قاچاق کشف شد.

غلامرضا سالاری گفت: متهم پرونده قاچاق طلا در شهرستان لارستان به ۲۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و ضبط کالا محکوم شد.

او گفت: پلیس امنیت اقتصادی از منزل مسکونی این فرد، بیش از یک کیلو طلا و مقادیری کالای قاچاق شامل دوریین و گوشی تلفن همراه را کشف کرد.

سالاری گفت: پرونده متهم در شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان رسیدگی و پس از انجام تحقیقات، تخلف قاچاق محرز اعلام شد. 

کشف ۱۹ هزار یورو قاچاق در فرودگاه شیراز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: جریمه نقدی دو متهم پرونده قاچاق ارز وصول، و ارز‌های مکشوفه نیز ضبط شد.

سالاری گفت: این افراد که مسافر پرواز شیراز به دبی بودند با جاساز کردن بیش از ۱۹ هزار یورو در کیف دستی خود قصد خروج از کشور را داشتند که ماموران مستقر در فرودگاه شهید دستغیب شیراز آن‌ها را بازداشت کردند.

او از رسیدگی به رسیدگی به پرونده متهمان در شعبه سوم تعزیرات حکومتی استان خبر داد و افزود: در بررسی‌های به عمل آمده تخلف دو متهم محرز اعلام و نهایتا این افراد به پرداخت جریمه ۸ میلیارد ریالی محکوم شدند.

تعزیر قاچاقچی دام

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: پرونده قاچاق ۲۰ راس دام زنده در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

او گفت: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و همچنین نبود مدارک کافی پیرامون مجوز قانونی، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال محکوم کرد.

سالاری گفت: ماموران پلیس آگاهی، گزارش این قاچاق را در بازررسی از یک خودرو کشف و برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

محکومیت بالای ۶ میلیارد ریالی کابینت ساز

سالاری گفت: پرونده تخلف این کابینت ساز متخلف مبنی بر کیفیت پایین کار و گرانفروشی در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی مرودشت بررسی و متهم ۶ میلیارد و ۲۴۴ میلیون ریال محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: پرونده این تخلف با گزارش شاکی در تعزیرات حکومتی بررسی و با کارشناسی اتحادیه صنف کابینت سازان، محرز شد.

قاچاقچی پوشاک به مقصد نرسید

سالاری گفت: پرونده راننده کامیون حامل پنج هزار و ۱۰۰ قواره حوله و ۱۴۰ دست پوشاک قاچاق در تعزیرات حکومتی، رسیدگی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس ارزش کالا‌های کشف شده را حدود ۷۸۲ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: با بررسی‌های شعبه رسیدگی کننده پیرامون این پرونده، تخلف محرز اعلام و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم به پرداخت جریمه نقدی سه میلیارد و ۱۲۷ میلیون ریال جریمه نقدی، محکوم شد.

به گفته سالاری ماموران نیروی انتظامی شهرستان لارستان پرونده این تخلف را برای رسیدگی به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی لارستان، ارسال کردند.

جریمه ۲ میلیارد ریالی نانوای کازرونی

سالاری گفت: این واحد نانوایی ۳۹۸ کیسه آرد یارانه‌ای را در بازار آزاد به فروش رسانده بود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: شعبه باتوجه به شواهد موجود و کافی نبودن مدارک لازم، تخلف را محرز اعلام و متهم را به پرداخت جریمه ۲ میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریال محکوم کرد. 

به گفته سالاری، بازرسان جهاد کشاورزی گزارش این تخلف را برای رسیدگی به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کازرون ارسال کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار