شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از افزایش چشمگیر حق بیمه پروانه ساختمانی مسکن ملی گلایه کرد.

مدتی است هزینه حق بیمه پروانه ساختمانی افزایش چشمگیری داشته است و مانع بزرگی بر سر راه متقاضیان مسکن ملی شده است. شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از شهرستان قائن استان خراسان جنوبی از این موضوع گلایه کرده است و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.
 
متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، ما در قائن زندگی می‌کنیم برای دریافت پروانه ساخت ساختمانی تا اسفند ۱۴۰۱ فقط ۳۰۰ هزار تومان بود، اما الان به ۲۸ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است این افزایش در مقایسه با اسفند سال گذشته بسیار زیاد است. طبق طرحی که در مجلس تصویب شد قرار شد مبلغش اصلاح شود ما نیز در شهرمان منتظر مانده ایم تا دستورالعمل جدید ابلاغ شود، اما با وجود اینکه هنوز هیچگونه زیرسازی در زمین‌ها انجام نشده است از ما برای حق بیمه مسکن ملی ۲۸ میلیون تومان درخواست می‌کنند و گفته شده درصورت عدم پرداخت از مسکن ملی حذف می‌شویم. خواهش میکنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید ح
۱۳:۳۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
زهی خیال باطل
Iran (Islamic Republic of)
سعید ح
۱۳:۳۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
مسکن ملی کجا بود .....
Iran (Islamic Republic of)
سعید ح
۱۳:۳۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
مطمئنی حقیقت داره
Iran (Islamic Republic of)
سعید ح
۱۳:۳۱ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
مسکن ملی کجا بود ......مردم دلشون خوشه ...تا ۱۰۰ برابرشو از مردم نکشن بیرون اینا مسکن ملی میدن به مردم...زهی خیال باطل...برای یه اجازه گرفتن که آیا اجازه هست یا نه فقط برا ۱۰۰ متر باید سیصد میلیون بریزیم تو حلق شهرداریو بیمه...کجای کارید که میگید مسکن ملی....
آخرین اخبار