افزایش چند برابری حق بیمه پروانه ساختمانی مسکن ملی نسبت به سال ۱۴۰۱ متقاضیان را گلایه‌مند کرد.

با توجه به پیام دریافت شده از شهروندخبرنگار ما در شهرستان قاین استان خراسان جنوبی حق بیمه پروانه ساختمانی توسط سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش چشم گیری داشته است به طوری در پرداخت آن با مشکلات فراوانی مواجه شده اند. 

متن پیام شهروندخبرنگار
مبلغ ۴۰ تومان جهت بیمه مسکن ملی در مهر ماه ۱۴۰۱ در شهر قاین خراسان جنوبی از ما دریافت کردند با وجود اینکه پرداخت کرده ایم، اما از تامین اجتماعی جهت صدور بیمه نامه ساختمان تماس گرفتند و ۲۸ میلیون تومان درخواست حق بیمه کردند در صورت پرداخت نشدن آن پروانه صادر نمی‌شود. این مبلغ تا اسفند ۱۴۰۱ فقط ۳۰۰ هزار تومان بود، اما در مدت زمان خیلی کوتاه قیمت ۹۰ برابر رشد کرده و به ۲۸ میلیون تومان رسیده است. خواهش میکنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۶:۲۸ ۰۴ تير ۱۴۰۲
باسلام بیمه ای که هیچ به درد نمیخوره برای چی اخه انقد زیاد ۷۰میلیون برای ۳۱۵متر ساخت من که پشیمون شدم بیخیال تا سال بعد برگه بیمه پاره کردم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۱:۱۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
پس این چه داستانیه درست کردین مهارتورم اینجوریه ینی
Iran (Islamic Republic of)
غلامحسین
۲۱:۱۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام.از بنده برای زمینی که میشه گفت توی یکی از روستاهای اصفهان قرار داره ۶۳ میلیون خواستند!!درجایی که همین متراژ ساخت اسفندماه گذشته یک میلیون ونیم بوده.عجب سال رونق تولید و جلوگیری از گرانی بود. حرف دلمون را دیگه نمیدونیم ب کی بگیم
Iran (Islamic Republic of)
غلامحسین
۲۱:۱۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام.از بنده برای زمینی که میشه گفت توی یکی از روستاهای اصفهان قرار داره ۶۳ میلیون خواستند!!درجایی که همین متراژ ساخت اسفندماه گذشته یک میلیون ونیم بوده.
Iran (Islamic Republic of)
یونس سیفی
۱۵:۳۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
از بنده هم بجای دوونیم میلیون ۶۰ میلیون میخان هیچ کس هم پاسخگو نیست عجب حمایتی
آخرین اخبار