حذف حواله فیزیکی خرید کود‌های کشاورزی

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد گفت: تحویل کود‌های کشاورزی یارانه‌ای فقط با حواله الکترونیکی امکان پذیر است.

محمدحسن زارعیان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد از حذف حواله‌های فیزیکی خرید کود‌های کشاورزی یارانه‌ای خبر داد و گفت: تحویل کود‌های کشاورزی یارانه‌ای فقط با حواله الکترونیکی صادر شده از سامانه پایش مواد کودی، امکان پذیر بوده و به این منظور، اطلاعات فردی کشاورزان باید در سامانه پهنه بندی ثبت شده باشد.
 
او افزود: سامانه پایش کودی به سامانه جامع پهنه بندی متصل است و هر کشاورز برای هر محصول، درخواست خود را در سامانه پایش کودی ارسال می‌کند و این امر سبب می‌شود تا از این پس کود‌های کشاورزی یارانه‌ای فقط به کشاورزان تعلق گیرد.

زارعیان با بیان این که اطلاعات فردی اکثر کشاورزان در مراکز خدمات کشاورزی استان یزد ثبت شده است، تصریح کرد: مراکز خدمات کشاورزی هر منطقه از استان بر اساس درخواست کشاورزان، سهمیه کود آنان را به صورت حواله الکترونیکی به کارگزاری‌ها ارسال و کشاورزان هم کود مورد نیازشان را از کارگزاری‌ها دریافت می‌کنند.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ادامه داد: کشاورزان برای ثبت و یا ویرایش سطح زیر کشت خود به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند و این اقدام به منظور حذف واسطه‌ها و جلوگیری از سوءاستفاده افراد سودجو است.

او تأکید کرد که میز خدمت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات برای آموزش، حل مسائل و مشکلات کشاورزان و کارگزاران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار