شهردار شهرکرد گفت: در ۲ سال اخیر ۳۹ دستگاه اتوبوس برای ناوگان حمل‌‎ونقل عمومی شهرکرد خریداری شد.

شهردار شهرکرد با اشاره به خریداری ۳۹ دستگاه اتوبوس برای ناوگان حمل‌‎ونقل عمومی شهرکرد در ۲ سال اخیر گفت: از این تعداد ۱۳ دستگاه در سال ۱۴۰۰ و ۲۶ دستگاه در سال ۱۴۰۱ خریداری شد.

واحدیان تصریح کرد: ۱۰ دستگاه از مجموع ۲۶ دستگاه اتوبوس خریداری شده در سال ۱۴۰۱ برای ناوگان حمل‌‎ونقل عمومی شهرکرد مربوط به مصوبات سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری بوده است.

وی با اشاره به پیگیری برای خرید ۱۰ دستگاه ون مختص سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد یادآور شد: هر کدام از این خودرو‌ها ۱۵ میلیارد ریال ارزش دارد که با پیگیری‌های انجام شده، شهرداری بابت سهم خود به‌ازای دریافت هر دستگاه ون تنها یک‌سوم قیمت برای چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال پرداخت می‌کند.


بیشتر بخوانید


واحدیان اظهار داشت: با افزایش این تعداد ون به ناوگان سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد زمینه ارتقای خدمات‌رسانی به شهروندان برای تامین سرویس مدارس دانش‌آموزان فراهم می‌شود.

وی گفت: هم‌اکنون سهمیه بازسازی ۳۰ دستگاه اتوبوس برای ناوگان حمل‌‎ونقل عمومی شهرکرد دریافت و از این تعداد بازسازی ۲۰ دستگاه انجام شده و بازسازی بقیه اتوبوس‌ها در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار