رئیس دانشگاه پیام نور گفت: با توجه به شرایط فعلی دانشگاه پیام نور، هرم هیئت علمی و دانشجویی در راستای چابک سازی لازم بهتر از گذشته انجام می شود.

ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور بر اساس تکالیف تعیین شده به فعالیتش ادامه خواهد داد و در رشته های کاربردی به تربیت دانشجویان می پردازد.

به گفته وی طرح ادغام و تجمیع دانشگاه پیام نور قطعا مورد موافقت دانشگاه نخواهد بود و نمایندگان مجلس بر نقش دانشگاه پیام نور در بهبود عدالت آموزشی تاکید جدی دارند.

او ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی دانشگاه پیام نور، هرم هیئت علمی و دانشجویی در راستای چابک سازی لازم  بهتر از گذشته انجام می شود. دانشگاه پیام نور به عنوان یک مرکز آموزشی غیر حضوری و برگزار کننده دوره‌های مجازی و ترکیبی است و این دانشگاه با ادغام و تجمیع دانشگاه پیام نور، مخالفت است. بررسی ها نشان می دهد که هرسال بر  تعداد دانشجویان دانشگاه پیام نور اضافه شده و معتقدم که در خصوص طرح های مختلف باید تامل بیشتری انجام شود.

او گفت: در زمینه ساماندهی دانشگاه، این مورد با موافقت پیام نور همراه بوده و در خصوص ادامه برگزاری دوره های فراگیر منتظر تصویب مجلس خواهیم بود.

او بیان کرد: دوره های فراگیر منوط به تصویب قانون است و در مجلس طرح خواهد شد. این شیوه بیشتر برای افرادی با شرایط شغلی است و امیدواریم این طرح در مجلس به تصویب برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۱ تير ۱۴۰۲
دانشگاه بدون استاد باید تعطیل شود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۱۰ ۱۰ تير ۱۴۰۲
بابا جمع کنید این دکان بقالیتون رو شما ب فکر جیب خودتون هستید نه علم و دانش دانشگاه آزاد و پیام نور و غیر دولتی و علمی کاربردی و مجازی پدر علم و دانش رو ت این مملکت در آوردن بستون هستش هر کی بلد شده ی مدرک گرفته طرف کارمند بانک هستش بعد دانشجوی دکترا هستش میگم کجا میخونی میگه یا دانشگاه پیام نور یا آزاد .... بابا والا بلا کشورهای دیگه از هر ۱۰۰۰ نفری میرن دانشگاه یا تکمیلی میخونن بابا تکمیلی برای تحقیق هستش نه ارتقا شغل و حقوق و خود نمایی کردن
Iran (Islamic Republic of)
حقوقدان از مراغه
۰۶:۰۶ ۱۰ تير ۱۴۰۲
هدف دانشگاه آزاد و پیشنهاد اینکه با دانشگاه پیام نور بخواهد ادغام شود ...!
این است که آبروی از دست رفته چند ساله خود با بی برنامه گری مدیرانش و مدرک کیلویی که به فارغ‌التحصیلان خودش می‌دهد را با ادغام پیام نور که هر درسش و آزمونش عین یک کنکور سراسری می‌باشد را بدین طریق بخرد ...
و همه میدانند که مدرک دانشگاه پیام نور چقدر ارزشمند و با دقت و فارغ‌التحصیلان پیام نور به دلیل سخت گیری آزمون‌هایش صد مرتبه مدرکش بهتر است از دانشگاه آزاد است.
جناب دکتر تقی زاده ارجمند لطفا اجازه ندهید با این کار دانشگاه آزاد آبروی دانشگاه پیام نور مثل آزاد شود ...و نظر همگان را نسبت به پیام نور عوض نکنید و بگذارید اعتبار همیشگی دانشگاه پیام نور مثل همیشه بماند.و نگذارید ادغام شود.
امیر حقوقدان فارغ تحصیل دانشگاه پیام نور. متشکرم.
Iran (Islamic Republic of)
محمد حنفیه
۱۰:۲۳ ۱۰ تير ۱۴۰۲
فرق نداره پیام نور مثل آزاد بعضی وقت ها استادش کیلویی نمره میدهند وقت پیام نور امتحانش سخت بیشتر نمره از میان ترم میگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۰ تير ۱۴۰۲
احسنت کاملا موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۱۰ تير ۱۴۰۲
دانشگاه های مزخرف، پدر مملکت رو در آوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۰۹ تير ۱۴۰۲
دوستان خودتون رو خیلی خسته نکنین، اینقدر در تمام امور لابی گری داریم که کسی نمیتونه جلو اونا رو بگیره، دانشگاه پیام نور برای گردن کلفت ها هست و حاضر هم نیستند که ادغام بشن ، مثل دو شرکت لگن ساز ایران خودرو و سایپا که ۴۰ ساله کسی زورش بهشون نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۹ تير ۱۴۰۲
لطفاً دکترا در رشته های مختلف رو برای پیام نور پیگیری کنید تا دانشجوبان ارشد تا دکترا بتونن ادامه تحصیل بدهند و کارشون ناتمام نماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۰۹ تير ۱۴۰۲
دانشگاه که مثل مدرسه نیست که استاددرس،بده . دانشجو خودش باید جوینده دانش باشه و بهترین گزینه دانشگاه پیام نور است فقط تنها مشکلش کلاس هایش برای رفع اشکال است .‌اگر برای پرسش،و پاسخ بود بهتر بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۰۹ تير ۱۴۰۲
بسیاری از دتنشحویان کشور الان به دنبال مدرک هستند نه سواد واین مطلب خاص پیام نور نیست.دررابطه با جایگاه علمی پیامنور باید به امار رتبه های برتر فارغ التحصیلان این دانشگاه در مقاطع ارشد و دکتری نگاه کرد !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۹ تير ۱۴۰۲
خیلی سختگیره دانشگاه پیام نور رفتن داخلش شاید آسون باشه ولی فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه پیام نور واقعا کار سختیه باید مرد باشی تا بتونی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۰۹ تير ۱۴۰۲
دانشگاه پیام نور خیلی سخت میگیره یه فکری هم بحال سخت بودن مطالب باید کرد کتاب 600صفحه ای رو باید بخونی تا سر امتحان 10تا سوال از 600صفحه جواب بدی من انصراف دادم رفتم دانشگاه آزاد درسته دانشگاه آزاد پول باید بدی اما دیگه مطمئنی که امتحان رو قبول میشی کلا استاد یه جزوه 20صفحه ای میده در دانشگاه آزاد از همون هم سوال طرح می‌کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۹ تير ۱۴۰۲
برخلاف تصور بعضی از دوستان به چند دلیل دانشجویان پیام نور از لحاظ علمی در سطح بالایی قرار دارن

1_دانشجویان دانشگاه هایی مثل دانشگاه آزاد و غیر انتفاعی اساتید جزوه میدن و نیمی از جزوه امتحان میانترم هست

2در دانشگاه آزاد و غیر انتفاعی قسمت میانترم بعد از امتحان میانترم مجددا در پایان ترم آزمون گرفته نمیشه و ونمره میانترم وپایانترم هم دست استاد و دانشجو به راحتی می‌تونه با استاد در ارتباط باشه

3-ولی دانشجوی پیام نور کل کتاب باید برای پایان ترم بخونن میانترم رو که امتحان میدن مجددا قسمت میانترم برای پایان ترم باید مطالعه کن یعنی کل کتاب

4-امتحان ترم پیام نور کشوری برگزار میشه دسترسی به استاد ندارن واین که اصلا نمیدونن طراح از کدوم قسمت بیشتر سوال طرح میکنه

5-اساتیدی که در دانشگاه آزاد غیر انتفاعی تدریس میکنن در دانشگاه پیام نور هم تدریس میکنن

بنظر بنده سطح علمی دانشجویان پیام نور با دانشگاه های دیگه فرق نداره اگر با دانشجویی مواجه میشیم که سطح اطلاعات کمی داره از کم کاری خود دانشجو هست ربطی به دانشگاه نداره.
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۲۱:۰۳ ۰۹ تير ۱۴۰۲
دقیقا با شما موافقمم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۹ تير ۱۴۰۲
حالا با اینهمه اوصاف که من هم خودم اینها رو تجربه کرده ام چرا وقتی مدرک پیام نور داریم با بی محبتی و بی توجهی دانشگاه های دولتی مواجه می شویم؟ آیا این ظلم نیست؟؟
چرا این دانشگاه برای فارغ التحصیلانش کاری انجام نمی دهد؟؟ چرا بعضی از رشته ها دکترا ندارند؟؟ من از این دانشگاه ناراضی هستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۰۹ تير ۱۴۰۲
توی این دانشگاه باید خیلی زحمت کشید ولی این دانشگاه قدر دانشجویان فعالش رو نمی دونه و من به شخصه از این دانشگاه راضی نیستم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۴۷ ۰۹ تير ۱۴۰۲
ایشان کاره ای نیستند تصمیم از وزلرت علوم و... هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۰۹ تير ۱۴۰۲
دانشگاه پیام نور از نظر علمی جایگاه ضعیفی داره من خودم کارشناس زبان خارجه هستم ولی با چند دانشجوی پیام نور به زبان انگلیسی مکالمه میکردم خیلی ضعیف بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۰۹ تير ۱۴۰۲
دانشگاه نیست که

دستگاه چاپ مدرک هست فارغ‌التحصیلان اونم مگه انگشت شمار بقیه همه بی سواد و بی تجربه هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۰۹ تير ۱۴۰۲
دقیقا همینه که میگین هرکی هم دیس لایک زده خودش پیام نوریه. یه زمانی خوب بود ولی الان واقعا افتضاحه جمعش کنید بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۹ تير ۱۴۰۲
مزخرف‌ترین نوع دانشگاه ازهمه نظر
شاید انگشت شمارسالیانه فارغ‌التحصیلان خوبی داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۰۹ تير ۱۴۰۲
پس مشخصه تو نمیفهمی دانشگاه یعنی چی
Iran (Islamic Republic of)
محمودی
۰۹:۱۷ ۱۰ تير ۱۴۰۲
چون امثال تو نمیتونند نمره بگیرند، مشخصه دنبال نمره با پولی و در پیام نور نمیتونی.
آخرین اخبار