مدیرعامل صندوق کارآفرینی استان یزد گفت: با توجه به پتانسیلی که یزد در حوزه صنایع‌دستی داشت ۲.۵ برابر بیشتر از سهمیه‌ یزد، تسهیلات جذب کردیم.

نعمت‌الله رضایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی استان یزد در بازدید از چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی گفت: صندوق کارآفرینی امید از حوزه صنایع‌دستی به‌ عنوان مشاغل خرد و کوچک و متوسط حمایت می‌کند و با توجه به پتانسیلی که یزد داشت ۲.۵ برابر بیشتر از سهمیه‌ یزد که با کمک صنایع‌دستی انجام‌شده بود، تسهیلات جذب کردیم.

او بابیان این‌که ظرفیت‌های صنایع‌دستی یزد با تنوع بالا در این نمایشگاه به‌خوبی دیده می‌شود، گفت: این از قابلیت‌های کشور  و مجموعه شهرستان‌های استان یزد است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی استان یزد با اشاره به این‌که صندوق کارآفرینی امید ازنظر فعالیتش به سمتی حرکت می‌کند که از طرح‌های کوچک و خرد و متوسط با اولویت مناطق محروم و روستایی حمایت کند، گفت: خوشبختانه مشاغل روستایی هم موردحمایت و توجه صندوق است، البته سال گذشته توانستیم از طرح‌های صنایع‌دستی از سراسر کشور حمایت کنیم.

 رضایی تصریح کرد: با توجه به پتانسیلی که یزد داشت ۲.۵ برابر بیشتر از سهمیه‌اش که با کمک صنایع‌دستی انجام‌شده بود تسهیلات جذب کردیم و این منابع کاملاً به حوزه صنایع‌دستی اختصاص‌یافته است و خروجی آن را در نمایشگاه هم می‌بینیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.