یک شرکت دانش‌بنیان با نفوذ فزاینده و گسترش روزافزون هوش مصنوعی، موفق شده است از این فناوری در بایگانی اسناد الکترونیکی بهره ببرد.

ناصر محمودی مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان با اشاره به طراحی و تجاری‌سازی سامانه مدیریت بایگانی الکترونیک گفت: این سامانه با استفاده از فناوری هوش مصنوعی طراحی و تجاری‌سازی شده است.

به گفته وی، این سامانه از فناوری هوش مصنوعی در تحلیل داده‌ها، جست و جوی هوشمند و استخراج اطلاعات استفاده می‌کند. این امکان به کاربران کمک می‌کند تا به صورت سریع و دقیق به اسناد مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

محمودی، هدف اصلی این محصول را سازمان‌دهی و مدیریت اسناد در سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ عنوان کرد و افزود: از مزایای این محصول می‌توان به تسهیل جست‌وجو از طریق فیلتر‌های پیشرفته، جست‌وجو با الگوریتم‌های هوش مصنوعی، دسته‌بندی سلسله مراتبی، کدگذاری و رمزنگاری پرونده و فایل، مدیریت دسترسی کاربران، گزارش‌گیری پیشرفته، مصورسازی و رهگیری گردش کار اسناد، برچسب‌گذاری خودکار و پشتیبان‌گیری اشاره کرد.

وی، نخستین هدف برای تولید این محصول را رفع نیاز سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ به مدیریت اسناد عنوان کرد و افزود: با توجه به این نیاز و دغدغه‌های مرتبط با نگهداری، سازمان‌دهی و مدیریت حجم بزرگی از اسناد در سازمان‌ها، سامانه مدیریت بایگانی الکترونیک اسناد سما طراحی و به بازار عرضه شد.

این فعال فناور، ادامه داد: با استفاده از این سامانه، امکان نگهداری، سازمان‌دهی و مدیریت اسناد به صورت الکترونیکی برای سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگی فراهم می‌شود که با حجم زیادی از اسناد و مدارک روبه‌رو هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار