شاخص کل بورس با رشد ۲۷ هزار و ۱۵ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۱۸۹ هزار و ۶۳۲ واحدی ایستاد.

امروز یکشنبه (۴ تیر) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۹۱۵ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۵۳۱ واحدی قرار گرفت.در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۲۷ هزار و ۱۵ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۱۸۹ هزار و ۶۳۲ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۲ هزار و ۹۱۰ میلیارد تومان رسید. «کگل»، «شپنا» و «کچاد» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «کگل»، «شپنا» و «کچاد» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۷ هزار و ۲۹۱ واحدی روی پله ۷۵۰ هزار و ۲۵۳ واحدی قرار گرفت.

همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۴ هزار و ۴۷۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۹۱۰ هزارمیلیارد تومان رسید.
شاخص فرابورس هم با رشد ۲۲۸ واحدی روی پله ۲۸ هزار و ۴۶ واحدی ایستاد.
برترین گروه صنعتی بورس
امروز بانک‌ها بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۴۷۳ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «خودرو» و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس
سهام شرکت‌های وتوکا، وپترو، شسینا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های وبصادر، قمرو و وتجارت بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.
افزایش و کاهش قیمت در فرابورس
سهام شرکت‌های ثرود، کتوکا و شاروم بیشترین افزایش قیمت و سهام غگلپا، غگلستا و عالیس بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.
بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
وبملت، افران و کگل بیشترین ارزش معامله و نماد‌های شهر، وبملت و کارین ۲ بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اعتماد، کارا و عالیس بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و کارا بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار