سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان پس از چهار سال فعالیت‌های علمی خود را از سر گرفت.

حکمت الله هاشمی سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر زنجان هم اکنون بدون آزمون در سه رشته تحصیلی دانشجو می پذیرد.

وی یادآور شد: در حال حاضر این مرکز با سه رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی فعالیت خود را آغاز کرده است که در ادامه با برگزاری آموزش دوره های کوتاه مدت فعالیت های خود را ادامه خواهد داد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار داشت: در حال حاضر تحصیل در رشته های کارشناسی حرفه ای مدیریت امداد سوانح طبیعی، کارشناسی حرفه ای مدیریت عملیات امداد و نجات و کاردانی حرفه ای امداد سوانح در مرکز علمی کاربردی هلال احمر استان فراهم شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: مرکز علمی کاربردی هلال احمر با توجه به رسالت خود، دوره های تحصیلی کوتاه مدت را برگزار خواهد کرد که متولی این دوره ها در سطح استان تنها هلال احمر است.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویانی که در مرکز علمی کاربردی هلال احمر تحصیل خواهند کرد هلال احمر از ظرفیت آنها به عنوان امدادگر و نجاتگر در پایگاه های امداد و نجات جاده ای استفاده می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.