درخواست امام جمعه امین شهر از مسئولان:

خاموشی برق، سبب خسارت به کشاورزان نشود

امام جمعه امین شهر از مسئولان خواست، با توجه قطعی و خاموشی برق، تدابیری اندیشیده شود تا مانع از خسارت به کشاورزان گردد.

حجت الاسلام ذوالفقاری امام جمعه امین شهر در خطبه‌های نمازجمعه این شهر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوی الهی، به ماه مبارک ذی الحجه و اعیاد آن، روز عرفه و عید سعید قربان اشاره کرد و گفت: در حقیقت باید هوای نفسانی و شیطانی در برابر اطاعت پذیری از خدا ذبح شود.

او به بیان فرمایش مقام‌معظم رهبری در دیدار دبیر کل جنبش اسلامی در چهار محور اشاره کرد و افزود: در ابتدا قرار گرفتن رژیم صهیونیستی در مواضع انفعال، در مرحله دوم حضور جوانان در عرصه مبارزه، وحدت عمل در عرصه سیاسی میدانی و اینکه فلسطین قلب مسایل دنیای اسلام است و هرچه فلسطین پیشرفت کرد مسایل دنیای اسلام نیز پیشرفت خواهد کرد، از جمله این محورهاست.

 حجت الاسلام ذوالفقاری ضمن بیان روز شمار هفته به پنجم تیر ماه روز جهانی مواد مخدر اشاره کرد و بیان داشت: بایستی ضمن بررسی علل گرایش به این بلای خانمان سوز آن را از بین برد.

او با اشاره به شهادت شهید بهشتی، هفته قوه قضاییه را به کارکنان دستگاه قضا تبریک گفت.

 حجت الاسلام ذوالفقاری در بخش دیگری از سخنانش از مردم خواست در مصرف آب صرفه جویی کنند و از مسئولان نیز درخواست اهتمام به تامین آب شرب منطقه و بهبود کیفیت آب را کرد.

امام جمعه امین شهر مردم را به مصرف بهینه برق در روز‌های گرم تابستان توصیه کرد و از استاندار خواست با توجه به اینکه امسال محصول کمی در منطقه هست و قطعی و خاموشی برق خسارت جبران ناپذیری به محصولات کشاورزی می‌رساند؛ لذا تدابیری اندیشیده شود تا مانع از خسارت به کشاورزان گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار