روایت یکی از حریق‌های نادر جهان در تئاتر مستند ده دقیقه داغ

طراح و کارگردان نمایش ده دقیقه داغ گفت: این تئاتر برگرفته از موضوع حریقی در شهر اصفهان است.

طراح و کارگردان نمایش ده دقیقه داغ گفت: این تئاتر برگرفته از موضوع حریقی در شهر اصفهان است که حدود ۱۶ سال گذشته در حجم گسترده‌ای اتفاق افتاد و یکی از حریق‌های نادر در سطح جهان بود که با اقدام به‌موقع آتش‌نشانان تلاشگر سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان کنترل و خاموش شد.

محسن عرب زاده افزود: ازجمله اهداف من در اجرای نمایش تئاتر، تجربه کردن شیوه‌های مختلف این هنر است به‌طوری‌که تلاش می‌کنم موضوع نمایش، با موضوعات روز جامعه و شهر اصفهان مرتبط و برای مخاطبین و علاقه‌مندان به هنر تئاتر جذاب باشد.

اوافزود: «ده دقیقه داغ» آخرین نمایشی است که کارگردانی آن را بر عهده داشته‌ام این نمایش که با یک وقفه شش‌ساله به روی صحنه می‌رود شانزدهمین نمایشی است که کارخواهم کرد چراکه شرایط جامعه و شیوع بیماری کرونا بر نبود اجرای آن طی سال‌های اخیر تأثیر داشت.

کارگردان نمایش ده دقیقه داغ گفت: نمایش ده دقیقه داغ تا بیست و هفتم تیرماه ساعت ۱۹:۳۰ در سالن نقش‌جهان تالار هنر اصفهان به روی صحنه خواهد رفت و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت گیشه ۸ مراجعه کنند.

او با انتقاد از کمبود فضا‌های اختصاصی در حوزه هنرنمایشی افزود: تالار هنر، تنها سالن استاندارد است که برای اجرای نمایش و تئاتر مجهز به نور، صدا و تصویر کافی است.

عرب زاده بابیان اینکه این نمایش با همکاری و راهنمایی‌های آقای بقایی از شهرداری اصفهان نوشته‌شده، گفت: رسول هنرمند، محسن احمدی نیک، مهرزاد مشکل‌گشا و خانم‌ها شادی تیموری، مژگان نوایی، محبت جاوید و سارا احمدی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.