"درخت الاکلنگ" خود را به تالار هنر رساند

نمایش "درخت الاکلنگ" نوشته دیوید وود و ترجمه حسین فدایی به کارگردانی هومن مجابی از 27 آبان ماه، ساعت 17:30 در تالار هنر روی صحنه رفت.

به گزارش حوزه تئاتر  باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی گروه نمایش، نمایش شاد و کودکانه «درخت الاکلنگ» نوشته دیوید وود و ترجمه حسین فدایی به کارگردانی هومن مجابی از 27 آبان ماه در تالار هنر روی صحنه رفت.

ژاکلین آواره، مجید علم بیگی، قاسم طاهر احمدی، مهدی باقر پور، آزاده اکبری، مریم عسکری و آهو کاظمی بازیگران این نمایش هستند و "مریم عراقی، دستیار کارگردان"، "آهو کاظمی، منشی صحنه"، "سید علا سیادت، مدیر صحنه"، "زهرا امینی، طراح صحنه و لباس"، "سیروس مهدی پور، آهنگساز" و "امیر پاسنگی، مدیر روابط عمومی" این نمایش را بر عهده دارند.

در خلاصه نمایش آمده است: آقای «جی» می خواهد سوپر مارکتش را که در کنار یک پارک بازی کودکان قرار دارد، گسترش دهد و به همین دلیل قصد دارد درخت 300 ساله‌ای به نام "درخت الاکلنگ" را قطع کند و زمین را پاکسازی نماید. در این میان شخصی که حافظ محیط زیست است متوجه ماجرا می شود و دست به اقداماتی می‌زند که ...

بر اساس این گزارش، نمایش "درخت الاکلنگ" از دوشنبه 27 آبان ماه به مدت یک ماه هر روز ساعت 17:30 در تالار هنر روی صحنه رفت و فروش اینترنتی این نمایش در سایت "تئاتر نت" آغاز شده است.

گفتنی است؛ علاقه مندان به تماشای این نمایش و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت تئاتر نت به آدرس www.theatrnet.com/ticket مراجعه و یا با شماره های 88306640 و 09354165679 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.