مسئول بیماران خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: ۱۲۰ زوج نابارور استان برای دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی به بانک‌های عامل معرفی شدند.

 مهری فرشاد گفت: وام ۵۰ میلیون تومانی زوج‌های نابارور به صورت بازپرداخت پنج ساله و با کارمزد چهار درصد است که هدف از آن رضایتمندی زوج‌های نابارور و کاهش هزینه‌های درمان است.

او گفت: پرداخت وام ناباروری از جمله اقدامات حمایتی دولت برای درمان زوج‌های نابارور است که متقاضیان استان برای دریافت این وام ابتدا باید با مراجعه به مرکز درمان ناباروری بجنورد توسط متخصص نازایی ویزیت شوند.

به گفته مسئول بیماران خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی؛ سال گذشته نیز ۴۲۳ نفر از زوج‌های نابارور خراسان شمالی برای دریافت این وام به بانک‌های عامل معرفی شدند.

فرشاد با اشاره به بهره مندی بیش از ۲ هزار زوج نابارور خراسان شمالی از خدمات رایگان در سال گذشته، گفت: این مرکز خدمات جدیدی همچون سونوگرافی‌های تخصصی (واژینال) را به زوجین نابارور ارایه می‌دهد و همه خدمات فوق تخصصی در این مرکز زیر پوشش بیمه قرار گرفته است.

بر اساس اعلام کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی نرخ باروری در خراسان شمالی ۲.۱ درصد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۷:۵۳ ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
با سلام و احترام در سال 1402 اردیبهشت ماه اسامی رو معاونت درمان بعد از یکسال انتظار گرفتن گفتن به بانک صادرات معرفی میکنیم الان که شهریور ماه 1402هست به بانک صادرات مراجعه میکنیم بعد ده پونزده سری مراجعه که هر بار اعلام میکردن اسامی هنوز بدستمون نرسیده دو هفته دیگه خبر بگیرید شیش ماه گذشته بعد اینهمه پیگیری خیلی راحت گفتن که کنسل شده سال 1402 به کسی دیگه وام نمیدیم فقط خبرشو منعکس کردن بعدش وام بی وام. لطفا این موضوع رو پیگیری کنید.