ناپولی شرط فروش اوسیمن را اعلام کرد

آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، تاکید کرد که فقط به یک شرط حاضر است اجازه جدایی ویکتور اوسیمن را صادر کند.

ویکتور اوسیمن در فصلی که ناپولی به سومین قهرمانی تاریخ خود در اسکودتو دست یافت یکی از ستاره‌های بزرگ تیمش بود؛ او گل‌های بسیار مهمی برای ناپولی زد و در پایان نیز جایزه کفش طلا را مال خود کرد. باشگاه ناپولی حالا کار سختی برای حفظ این مهاجم نیجریه‌ای دارد چرا که باشگاه‌های بزرگی خواهان او هستند.

آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، بعد از حل معادله انتخاب جانشین لوچانو اسپالتی، حالا با چالش مهم دیگری روبروست. هواداران ناپولی انتظار دارند که باشگاه به هر نحوی که شده اوسیمن را حفظ کند. دی‌لورنتیس با تاکید به این موضوع اعلام کرد که فقط به یک شرط با جدایی ستاره خط حمله ناپلی‌ها موافقت می‌کند.

او گفت: "من از مدت‌ها پیش گفته ام که اوسیمن باید در ناپولی بماند. البته اگر یک پیشنهاد خیلی خوب دریافت کنیم که به نفع ناپولی باشد به طور طبیعی آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد. "

رئیس باشگاه ناپولی با وجود اینکه راه را برای جدایی اوسیمن باز گذاشته از توافق قبلی برای ادامه همکاری او خبر داد: "ما قبل از جشن قهرمانی اسکودتو با اوسیمن برای ادامه همکاری مذاکره کرده و برای تمدید دو ساله قرارداد به توافقات بسیار مهمی دست یافته بودیم. "

باشگاه برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در فصل آینده و همچنین موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا به خط حمله‌ای قدرتمند نیاز دارد و برای این کار حساب ویژه‌ای روی اوسیمن باز کرده است، اما پیشنهادات اغوا کننده بالای ۱۰۰ میلیون یورو می‌تواند راه این ستاره را در همین فصل از ناپلی‌ها جدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار