پذیرش بیش از ۲۰ هزار بیمار در درمانگاه‌های بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز

رئیس مرکز درمانی آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) اهواز از پذیرش بیش از ۲۰ هزار بیمار در درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی این مرکز در اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد.

احمدرضا مهتدی گفت: مجموعه درمانگاه‌های بیمارستان امام خمینی اهواز دارای ۳۷ درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی است که در اردیبهشت ماه امسال بیش از ۲۰ هزار بیمار پذیرش شدند.

او می‌گوید: علاوه بر آن تنها درمانگاه فوق تخصصی چشم خوزستان نیز در این بیمارستان قرار دارد که بار بسیاری از خدمات‌رسانی درمانگاهی به مردم استان و استان‌های همجوار را به دوش می‌کشد.

مهتدی ادامه داد: به صورت میانگین روزانه ۷۰۰ بیمار در درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی این مرکز معاینه می‌شوند، همه خدمات درمانگاهی در درمانگاه‌های بیمارستان امام خمینی اهواز با تعرفه دولتی و هزینه بسیار ناچیز ارائه می‌شود.

رئیس مرکز درمانی آموزشی و پژوهشی امام خمینی( ره) اهواز می‌گوید: امکان دریافت نوبت به صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی از درمانگاه این بیمارستان فراهم است و مراجعان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی به نشانی www.enobat.ajums.ac.ir و یا از طریق تماس با شماره تلفن‌های گویای ۳۲۹۲۳۹۸۵-۰۶۱ الی ۳۲۹۲۳۹۸۸-۰۶۱ به صورت غیر حضوری اقدام به دریافت نوبت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.