فرماندار خواف گفت:۴۳ تن و ۶۴۶ کیلوگرم آرد مازاد برای تشویق به نانوایی های شهرستان تعلق گرفت اما متاسفانه اختصاص سهمیه آرد بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ اعمال می شود.

مهدی عباسپور گفت:نانوایی های که نان با کیفیت به مردم ارائه دهند ، تشویق خواهند شد که اکنون ۴٠ واحد نانوایی با بررسی های انجام شده دارای عملکرد مطلوب در خواف بودند که سهمیه آرد مازاد تعلق گرفته است.

 

فرماندار شهرستان خواف گفت:باید در جهت جلب رضایت عمومی در حوزه کمیت و کیفیت نان تلاش کنیم ؛ ١٣۵ واحد نانوایی فعال در خواف داریم که با تصمیم کارگروه آرد و نان ، ۴٠واحد نانوایی که عملکرد مطلوبی داشتند ، علاوه برسهمیه ، ازسهمیه آرد فوق‌العاده برخوردار شدند.

 

وی تصریح کرد:در قالب این طرح تشویقی ،۴٣ تن و ۶۴۶ کیلوگرم آردمازاد به شهرستان تعلق گرفت که دربین نانوایان دارای عملکرد مطلوب توزیع خواهد شد.

 

عباسپور پیش از این با اشاره به اینکه شهرستان خواف دارای جمعیتی بالغ بر١۶٠ هزارنفر را دارا می باشد ، افزود:متاسفانه اختصاص سهمیه آرد براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ اعمال می شود و این باعث کسری سهمیه آرد در نانوایی ها می باشد که باید مسئولان استان خراسان رضوی بررسی نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار