مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: طی سه ماه اخیر پروژه چهار خطه کردن کردن جاده کتله خور- زنجان به پیشرفت ۲۰ درصدی رسیده است.

جعفر قزوینیان  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیانم اینکه چهار خطه کردن جاده کتله‌خور خور- زنجان ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: برای عملیات اجرایی این پروژه تاکنون چهار میلیارد تومان هزینه شده است که در صورت تامین اعتبار لازم تا پایان فصل کاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح از ابتدای سال جاری آغاز شده است، اضافه کرد: در صورت تامین اعتبار امیدواریم تا پایان فصل کاری به طول چهار و نیم کیلومتر از محور کتله‌خور به گرماب در شهرستان خدابنده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

این مسئول ادامه داد: پیگیری تکمیل این طرح جزو اولویت‌های کاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و جزو خواسته‌های به حق مردم شهرستان است که در صورت تکمیل، تاثیر بسیاری در توسعه گردشگری شهرستان و استان خواهد داشت.

وی اظهار داشت: به منظور تسهیل در تردد راه‌های ارتباطی، محور ارتباطی شهید چمنی گرماب، بلوار بالخلی بولاخ، محور دسترسی همدان به غار کتله‌ خور و گرماب به جاده بیجار نیز روکش و آسفالت شده است.

قزوینیان با بیان اینکه راه، زیربنای توسعه است، خاطرنشان کرد: توسعه شهرستان ها مستلزم فراهم کردن زیرساخت‌های حمل و نقلی است و برای این که توسعه آینده شهرستان خدابنده با تهیه زیرساخت‌ها همگام باشد، باید مطالعات به صورت دقیق و تامین اعتبار با نگاه ویژه ای انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.