رییس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: شهرداری‌های مراکز استان‌های شمالغرب کشور بر همبستگی منطقه‌ای جهت توسعه گردشگری و انجام تبلیغات مشترک پیرامون ظرفیت‌های این منطقه در ایام نوروز موافقت کردند.

مجید ناصحی مقدم رییس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: شهرداری‌های مراکز استان‌های شمالغرب کشور  به برگزاری چهارمین نشست مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران مراکز استان‌های شمالغرب کشور به میزبانی زنجان اشاره کرد و گفت: یکی از خروجی های این نشست توافق بر هم افزایی جهت تجمیع ظرفیت ها و توانایی های مراکز استان های شمال غرب کشور برای توسعه گردشگری بود.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم با استمرار نشست مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران مراکز استان‌های شمال غرب کشور، ارتباط شوراها و شهرداری های این شهرها و حتی شهرهای دیگر استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و زنجان با یکدیگر برای حل مشکلات بیشتر شود.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان از مصوبه کمک ۲ و نیم میلیارد تومانی شهرداری های مراکز استان های شمالغرب کشور به زلزله زدگان خوی خبر داد و گفت: در این راستا قرار است شهرداری تبریز به میزان یک میلیارد تومان و شهرداری های ارومیه، اردبیل و زنجان نیز هر کدام به میزان ۵۰۰ میلیون تومان در این خصوص مشارکت کنند.

ناصحی مقدم افزود: این کمک ها قرار است از طریق گروه های جهادی فعال در منطقه در جهت احداث سرویس های بهداشتی و حمام در مناطق زلزله زده هزینه شود.

چهارمین نشست مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران مراکز استان‌های شمال غرب کشور به میزبانی زنجان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.