با حضور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش حسن بروشکی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان معرفی شد.

مهدی کاظمی شامگاه شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان که با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار، مدیران و معلمان، خانواده شهدای فرهنگی در سالن اجتماعات این اداره کل در زاهدان برگزار شد گفت: تربیت نیروی انسانی توانمند، خلاق با نشاط و پر امید می‌تواند زمینه شکوفایی اسلامی را فراهم آورد و این موضوع از طریق نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: برای تربیت نیروی انسانی طبیعتاً باید مدرسه تقویت شود، کانون تحول در نظام آموزشی و مرکز تربیت نیروی انسانی برای شکوفایی اسلامی مدرسه است، اگر مدرسه قوی شود می‌تواند دانش آموزان را پر امید و با ایمان تربیت کند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: امروز تمرکز دشمن بر روی مدرسه است و پس از ناکامی در تعطیلی مدارس، اقدام به مسمومیت دانش‌آموزان کردند که با درایت و مدیریت مسوولان به ویژه مدیران در مدارس نقشه دشمنان نقش بر آب شد.

وی گفت: تقویت معلمان زمینه ساز تقویت و امید دانش آموزان است، دانش آموزان باید نسبت به آینده خود و کشور تصویری روشن داشته باشد و این مهم با توانمندی و ارتقای مهارت‌های مختلف در دانش آموزان تقویت می‌شود.

کاظمی اظهارداشت: در کنار علم آموزی باید مهارت‌های مختلف را به دانش آموزان یاد دهیم، مهارت‌های نرم برای ورود به زندگی و مهارت‌های سخت برای ورود به شغل، با مهارت آموزی می‌توانیم زمینه تقویت، امید و نشاط را در دانش آموزان را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: تقویت آموزش‌های فنی حرفه‌ای و مهارت آموزی به عنوان یک ضرورت باید در کشور دنبال شود، این مهم دغدغه مقام معظم رهبری در ۳۴ سال گذشته بوده و همه ما باید در این راستا تلاش کنیم.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: اقداماتی در موضوعات مختلف به برکت استقرار دولت سیزدهم محقق شده یکی از این اقدامات موضوع بازگشایی مدارس بود، رتبه بندی معلمان یکی دیگر از توفیقات دولت است اگرچه شاید اشکالاتی در طرح وجود داشته باشد، ولی آنچه مهم است اینکه دولت اراده کرد و رتبه بندی را با هدف ارتقای نظام تعلیم و تربیت و ارتقای آموزش و پرورش اجرایی کرد.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش به تنهایی زمینه‌ساز اجرای سند تحول بنیادین نیست و نمی‌تواند انجام دهد، رهبر انقلاب تأکید داشتند همه دستگاه‌ها باید پای اجرایی سازی سند تحول بنیادین بیایند.

در این جلسه از زحمات "حسنعلی میرعبدی" قدردانی شد و سکانداری اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به "حسن بروشکی" سپره شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید محمد جنگی‌زهی
۱۲:۲۲ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
عرض ادب و احترام دارم، باز نشسته مهر۱۴۰۱ هستم، ۴سال دانشسرا، ۲سال کاردانی امورتربیتی،۲سال کارشناسی آموزش زبان وادبیات فارسی، تا حالا نه معوقات رتبه‌بندی ونه پاداش پایان دریافت نکرده ام، ۳۱سال خدمت کردم اما مغرضانه درعین تجارب درمهرستان بازنشسته وتقاضای رسیدگی ورسیدگی به حقوق حقه خودرا دارم، استاد بروشکی بزرگوار
Germany
ناشناس
۰۸:۳۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
با سلام و احترام
من همسر آقای حسن خزاعی فر بازنشسته آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان هستم ، همسرم چهارماه و ده روز طبق فرمان امام خمینی( ره ) جنهه حق علیه باطل خدمت کرده چون امر واجب و دفاع کشور و ناموس و نظام بوده ، از سال ۹۵ سکته مغزی کرده ، فرزند کوچکمان جواد خزاعی فر متولد اسفند ۱۳۷۲ در مقطع لیسانس بود که دیگر نتوانست تحصیلش را ادامه دهد و هم اکنون متاهل و بیکار میباشد، از اداره کل آموزش و پرورش عاجزانه تقاضای بکاری پسرمان را داریم‌.
با تشکر
آخرین اخبار