حسنعلی میرعبدی در آیین تکریم مدیر کل و معارفه سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: معلمان طلایه داران عرصه تعلیم و تربیت هستند و همه مسئولین باید در تکریم قشر فرهنگی بکوشند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، میرعبدی  معلمان را مصداق بارز پاک ترین و شریف‌ترین اقشار جامعه خواند و گفت: آموزش و پرورش از مهمترین مسائل کشور است.

وی با اشاره به دو کلید واژه مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) خطاب به معلمان اشاره و اظهار کرد: معلمان معماران آینده ایران اسلامی و سربازان گمنام عرصه تعلیم و تربیت هستند و خدمت به این قشر مایه فخر و مباهات است.


میرعبدی در ادامه ضمن اشاره به نقش معلم در نظام تعلیم و تربیت گفت: معلمان طلایه داران عرصه تعلیم و تربیت هستند و همه مسئولین باید در تکریم قشر فرهنگیان بکوشند.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان در فرمایشات مقام معظم رهبری، به عنوان تنگه احد و گنج پنهان یاد شده و این استان دارای مرزدارانی غیور و ولایتمدار است.
میرعبدی گفت: هر گونه پیشرفت و دستاورد در عرصه تعلیم و تربیت مرهون خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش بی وقفه همکاران فهیم و خوشفکر است. 
وی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری بی دریغ فرهنگیان استان در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت، برای تمامی معلمان و مسئولان آموزش و پرورش آرزوی موفقیت و توفیق کرد.
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.