رئیس پلیس آگاهی کرمان گفت: عاملان سرقت ۳۰ میلیارد طلا و ابزار یک کارگاه ساخت طلا و جواهرات در کرمان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ میرحبیبی گفت: فروردین ماه امسال، صاحب یک کارگاه ساخت طلا و جواهرات با دریافت پیام اخطار سامانه هشدار، سریعا در محل حاضر و با سرقت مقداری طلای خام، نقره و ابزارآلات کارگاهی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال مواجه شد.

او افزود: پس از اعلام این سرقت به ۱۱۰، ماموران پلیس آگاهی با حضور ضربتی در صحنه و بررسی دقیق محل متوجه شدند سارق یا سارقین با تخریب قسمت غیر ایمن این کارگاه اقدام به سرقت حجم زیادی طلا کرده اند که بلافاصله با بررسی میدانی تمام گذرگاه‌های منتهی به این مکان و واکاوی تردد‌های اخیر محدوده این محل، مشارکت سرنشین خانم یک دستگاه خودروی سواری در این سرقت برای ماموران محرز شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان بیان داشت: در ادامه نیز ماموران با پیجویی‌های بعدی این خانم که اهل استانی دیگر بود را دستگیر کردند که این متهم در مواجهه با شواهد و دلایل موجود به ارتباط با یکی از سارقان سابقه دار و سرقت از این کارگاه با مشارکت ۳ نفر دیگر اقرار کرد و در ادامه نیز طراح اصلی این سرقت با نام مستعار مهندس دستگیر و بخشی از اموال مسروقه کشف و تحویل مالباخته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار