اولین دوره مربیگری درجه A آسیا امروز با ارائه مدرک به برگزیدگان این دوره آموزشی به پایان رسید.

 اولین دوره مربیگری درجه A آسیا با شرکت ۲۴ نفر از مربیان فوتبال کشور و نادر عربی مدرس رسمی AFC از اول خرداد در جزیره کیش آغاز شد و امروز به پایان رسید.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با ابراز خرسندی از برگزاری این دوره آموزشی در کیش گفت: نقش موثر تعلیم و تربیت درپایه ریزی شخصیت افراد بسیار پر اهیمت است.

تاج گفت: هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی تعلیم مربیان خوب و با اخلاق و ساختن بازیکنان فوتبال کشور است.

او گفت: در این دوره آموزشی تمامی استاندارد‌های AFC پیاده سازی شد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کمیته آموزش فدراسیون فوتبال نیز مقدمات لازم را برای برگزاری هرچه سریعتر دوره آموزشی مربیگری حرفه‌ای در ایران و جزیره کیش فراهم خواهد کرد.

محسن نظرپور رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات نیز با اشاره به سرانه بالای فضای ورزشی در کیش، گفت: در تلاش هستیم تا کیش در سطح ملی و منطقه‌ای به عنوان یک جزیره ورزشی معرفی شود.

 نظرپور گفت: ساخت اولین زمین چمن هیبریدی کشور در کیش و دو ورزشگاه فوتبال از جمله امکانات ورزشی برای ارتقا زیرساخت‌های لازم و برگزاری رویداد‌های ورزشی در کیش است.

سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم نیز در این مراسم با اعلام آمادگی جزیره کیش برای برگزاری مسابقات و رویداد‌های ورزشی گفت: هم اکنون زمین‌های فوتبال جزیره کیش در سطح مطلوب و استاندارد قراردارند و با همکاری فدراسیون فوتبال باشگاه‌ها ترغیب می‌شوند تاجزیره کیش را به عنوان مقصد برگزاری اردو‌های تدارکاتی و آماده سازی خود انتخاب کنند.

در آیین اختتامیه این دوره آموزشی که با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و شکوری رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال برگزار شد، گواهی مربیگری درجه A آسیا به شرکت کنندگان اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.