مدیر کل کمیته امداد استان قزوین از تحویل ۹۰ باب مسکن مددجویی از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد.

ناصر ظاهری مدیر کل کمیته امداد استان قزوین در آئین کلنگ زنی یک واحد مسکن مددجویی در ارداق گفت: از ابتدای سال جاری با مساعدت خیران و همکاری بنیاد مسکن و سپاه پاسداران تعداد ۹۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان شده است.

وی افزود: برای تحویل این تعداد واحد مسکونی اعتباری بالغ بر ۷۲میلیارد ریال کمک بلاعوض صرف احداث مسکن گردیده است.

مدیر کل کمیته امداد تصریح کرد: طی سال گذشته تعداد ۲۰۷ واحد مسکونی در سطح استان قزوین با اعتباری بالغ بر ۱۶۶ میلیارد کمک بلا عوض در اختیار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفته است.

ظاهری خاطر نشان کرد: با توجه به هزینه‌های بالای مسکن و دغدغه خانواد‌های تحت حمایت، کمیته امداد تمام تلاش خود را تا خانه دار شدن همه مددجویان تحت حمایت می‌نماید.

مدیر کل کمیته استان قزوین بیان کرد: یکی از فعالیت‌های اصلی کمیته امداد احداث و تامین مسکن برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد می‌باشد و در بحث مسکن، تامین زمین برای احداث مسئله بسیار مهمی است. البته لازم به ذکر است با مساعدت خیران و شورا‌های محترم روستا‌ها، قسمت زیادی از مشکل زمین برای احداث حل شده، ولی کافی نیست.

ظاهری از مودیان زکات در روستا‌ها که مساعدت خوبی در تامین زمین و مصالح برای ساخت دارند تشکر کرد و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز بسته‌های تشویقی خوبی برای افرادی که در روستا‌ها زمین برای ساخت مسکن مددجویی در اختیار کمیته امداد قرار دهند در نظر گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار