رئیس کمیته امداد اداره طارم سفلی گفت: در سال گذشته ۸۴۹ حامی با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی از ۲۲۲ فرزند معنوی خود حمایت کردند.

سید مهرداد چگینی رئیس کمیته امداد اداره طارم سفلی گفت:کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح‌های مختلفی برای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان دارد که طرح اکرام ایتام و محسنین در میان مردم استقبال بالایی دارد.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۸۴۹ حامی طرح اکرام ایتام و محسنین در مجموع بیش از یک میلیارد و ۳۳۲ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی به ۲۲۲ فرزند معنوی خود اهدا کردند که ۱۴ نفر آن‌ها یتیم و ۲۰۴ نفر از فرزندان محسنین هستند.

رئیس کمیته امداد اداره طارم سفلی اضافه کرد: فرزندان ایتام کسانی هستند که از نعمت پدر و یا پدر و مادر محروم هستند و فرزندان محسنین شامل کسانی است که اگرچه در ظاهر پدرشان در قید حیات است، ولی به دلیل مشکلات بیماری صعب العلاج، از کارافتادگی و ... قادر به فعالیت و تأمین معاش خانواده نبوده و حتی هزینه‌های درمانی مشکلاتی را نیز به وجود آورده است.

وی افزود: علاوه بر این این دو طرح، مردم نیکوکار برای نیازمندان طارم سفلی بیش از ۱۸۳ میلیون تومان صدقه در دو هزار و ۱۸۸ صندوق صدقات واریز کرده اند.

چگینی عنوان کرد: یکی دیگر از محور‌های اهدای کمک‌ها مردمی، مراکز نیکوکاری است که دو مرکز نیکوکاری طارم سفلی در مجموع ۱۶۹ میلیون تومان کمک مردمی را برای نیازمندان همین منطقه جمع آوری و هزینه کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته در مجموع بیش از چهار میلیارد و ۲۷۸ میلیون تومان کمک مردمی جمع آوری شده که بیش از ۸۵۳ میلیون تومان اطعام افطاری، بیش از ۲۶ میلیون تومان نذر قربانی و بیش از ۲۵ میلیون تومان مشارکت در طرح احسان حسینی بوده است.

رئیس کمیته امداد اداره طارم سفلی اظهارکرد: در دو طرح جشن نیکوکاری و عاطفه‌ها نیز به ترتیب شاهد بیش از ۳۵۹ و بیش از ۲۴۲ میلیون تومان مشارکت مردمی بوده ایم.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراجعه حضوری و یا از طریق کد مهربانی #۰۲۸۱۰*۸۸۷۷* اهدا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار