فرماندار شهرستان بستان آباد از صدور سند برای ۲۷ هزار هکتار از اراضی شهرستان خبر داد.

ابوالفضل پاشایی فرماندار شهرستان بستان آباد در همایش تجلیل از کشاورزان و کار آفرینان و صنعتگران نمونه شهرستان بستان آباد با بیان اینکه برای ۲۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان سند صادر شده است گفت: پیش بینی می‌شود با توجه به بارندگی‌های اخیر ۷۵ هزار تن تولید گندم و جو در این شهرستان داشته باشیم.

وی از رتبه دوم استانی شهرستان بستان آباد در تولید گوشت سفید خبر داد و افزود: در یک سال گذشته ۳۷ میلیارد تومان وام برای مرغداری‌های شهرستان پرداخت شده است.

وی مشکل کمبود آب شهرستان را دراین جلسه یاد آور شد و افزود: طرح مطالعاتی انتقال آب سد کلقان به پایان رسیده و به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی خط انتقال و تصفیه خانه سد کلقان در شهرستان خواهیم بود.

حجت الاسلام غفاری امام جمعه بستان آباد نیز در این همایش از وجود صف‌های طولانی در نانوانی‌ها انتقاد کرد و افزود: افزایش سهمیه آرد و نظارت و بازرسی مستمر بر نانوانی‌ها از مطالبات مردم این شهرستان است.

وی افزایش سهمیه کود و توزیع عادلانه خدمات کشاورزی در شهرستان را یادآور شد.

امام جمعه بستان آباد از قطعی برق بیش از ۵ ساعته چاه‌های کشاورزی در این شهرستان انتقاد کرد و گفت:قطعی برق در این شهرستان موجب بروز خسارت به محصولات آبی کشاورزان می‌شود.

در پایان مراسم از کشاورزان و کارآفرینان و صنعتگران نمونه ،برتر شهرستانی،استانی و کشوری تجلیل بعمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.