رئیس بنیاد مستضعفان : در 4 سال گذشته یکهزار و 400 سند برای 26 هکتار از عرصه های مسکونی و تجاری شاهین دژ صادر شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، محمد سعیدی کیا در این خصوص اظهارکرد: بنیاد مستضعفان با هدف توسعه اقتصادی شاهین دژ برای ساخت یک واحد دامداری پنج هزار راسی در این شهرستان نیز آمادگی دارد.صدور یکهزار و 400 سند به ارزش 550 میلیارد ریال در شاهین دژ
وی افزود: ساخت این واحد در صورت تامین زمین 50 هکتاری و چاه آب از سوی مسئولان امکان پذیر خواهد بود و هزینه زمین نیز از طرف بنیاد پرداخت می شود.
رئیس بنیاد مستضعفان کشور به امضا تفاهم نامه ای با استاندار آذربایجان غربی برای اشتغالزایی در مناطق روستایی اشاره کرد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه افرادی که در مناطق روستایی این استان طرح های کارآفرینی اجرا کنند از تسهیلات هشت درصدی بهره مند می شوند.
وی با تاکید بر اینکه برای طرح های توجیهی این افراد در صورت تایید از سوی بانک سینا تا سقف 20 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می شود، اظهار کرد: کارآفرینان با دریافت این تسهیلات، کارگردانان صحنه اقتصادی در مناطق روستایی خواهند بود.
رئیس بنیاد مستضعفان همچنین به ذکر آمار کشوری در مورد صدور اسناد پرداخت و ادامه داد: در چهار سال گذشته 49 هزار سند مربوط به چهار هزار و 900 هکتار عرصه به ارزش هفت هزار و 700 میلیارد ریال صادر و به محرومان در نقاط مختلف کشور اعطا شده است.
انتهای پیام/ع

صدور یک هزار و 400 سند به عرصه های مسکونی و تجاری شاهیندژ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.