مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات ملی مهارت ویژه نوجوانان گفت: ۳۱ خرداد آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقات مهارت نوجوانان است.

محمدرضا انصاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: دومین دوره مسابقات ملی مهارت نوجوانان در رده سنی ۱۴ تا ۱۶ سال، با مشارکت وزارت آموزش و پرورش، سازمان مدارس آزاد و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقات در ۲ مرحله انتخابی و کشوری و مرحله انتخابی به صورت آنلاین از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ تیر امسال و مرحله کشوری به صورت حضوری و پروژه محور از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ آبان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: گروه هدف دومین مسابقات مهارت نوجوانان، نوجوانان رده سنی ۱۴ تا ۱۶ سال دوره اول متوسطه شامل پایه‌های هفتم، هشتم و نهم هستند که در رشته ‎های برنامه نویسی کامپیوتر، برنامه نویسی موبایل، طراحی صفحات وب، طراحی گرافیک و طراحی معماری با نرم افزار AutoCad به رقابت می‌پردازند.

انصاری با اشاره به اینکه مهارت‌آموزی در سنین نوجوانی موجب پیشرفت نوجوانان در مسیر شغلی می‌شود، اضافه کرد: ضروری است ضمن ایجاد فضای شور و نشاط برای کودکان و نوجوانان، زمینه را برای کسب مهارت آنان فراهم کنیم تا آنها با مهارت و تخصص فردایی بهتر را برای خود رقم بزنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.