معاون توسعه و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: گروه تخصصی جراحی ابن سینا به زودی برای ارائه خدمات پزشکی به استان سفر می‌کند.

مرادعلی پیوند در نشست هماهنگی طرح جامع بهداشت و درمان مهر علوی، هدف از استقرار گروه جهادی جراحان ابن سینا در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد را ارائه خدمات به بیماران و اقشار آسیب پذیر و زیر پوشش نهاد‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در استان عنوان کرد.

او افزود: گروه‌های جهادی خدمات رایگان درمانی جراحی به بیماران نیازمند، ناهنجاری مادرزادی، جراحی چشم، دندانپزشکی، ناهنجاری فک و صورت، جراحی پلاستیک و ترمیمی، خدمات تخصصی بی هوشی و پرستاری و مددکاری را به صورت رایگان ارائه می‌دهد.

پیوند نیت و اهداف مشارکت کنندگان در اردو‌های جهادی را خدمت به مردم  و کسب رضایت خداوند دانست و ادامه داد: این گروه جهادی با امیدآفرینی در جامعه و حضور در مناطق محروم  و کم برخوردار موجب دلگرمی مردم می‌شوند.

معاون توسعه و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: گروه تخصصی جراحی ابن سینا همانند گروه‌های جهادی دیگر بدون چشم‌داشت مادی در بین مردم حاضر می‌شوند و هر آنچه از دستشان برمی آید برای سلامت مردم و محرومیت زدایی از چهره شهر و روستا‌ها انجام می‌دهند.

این مقام مسئول می‌گوید: این گروه پزشکی تخصصی ۵۵ نفری از یکم تا سوم شهریور ماه به مدت ۳ روز در مناطق محروم استان مشغول به ارائه خدمت خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.