مسائل و مشکلات شهرستان هریس با حضور وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور بررسی شد.

همزمان با سفر استانی ریاست جمهوری به استان سجادی وزیر ورزش و جوانان در شهرستان هریس حضور یافته و ضمن بازدید میدانی از طرح‌های مهم عمرانی در جمع اعضای شورای اداری و نخبگان اقتصادی و فرهنگی این شهرستان حاضر شد.

وی در این نشست بر عزم جدی دولت سیزدهم برای رفع مشکلات موجود و تسهیل در سرمایه گذاری بخش خصوصی و ایجاد زیر ساخت‌های ارتباطی و زیربنایی در مناطق محروم به منظور رفع تنگنا‌های موجود تاکید کرد.

در این جلسه فرماندار شهرستان هریس با تشریح معضلات و مشکلات موجود شهرستان هریس تنها راه گشایش و توسعه این شهرستان محروم را بهسازی راه ارتباطی شهرستان هریس به مشکین شهر به عنوان نزدیکترین محور ارتباطی استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل دانست.

جلیلوند احداث سد هرزه ورز به منظور تامین آب پایدار برای شهر‌های ششگانه این شهرستان، تامین برق صنایع مستقر در شهرک صنعتی بیلوردی و تخصیص اعتبارویژه به شهرداری‌های شهرستان برای اجرای طرح‌های رفاهی وعمرانی را خواستار شد.

محرم زاده نماینده مردم اهر وهریس در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار راه اندازی نمایشگاه فرش، توسعه اماکن ورزشی و گسترش فعالیت‌های معدنی برای استفاده بهینه از منابع معدنی بی بدلیل شهرستان هریس شد.

شهرستان هریس با وسعت ۲۳۴۵ کیلومتر مربع معادل ۵.۱ درصد مساحت استان در ۶۰ کیلومتری تبریز واقع شده است و حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۸:۴۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
فقط این فوتبال انگلیسی فساد انگیز و حذف کنین
افتخار کاذب ملی ایجاد میکنه تو سطح جامعه مون حتی با وحود راهیابی ب جام جهانی ک چی جام جهانی فوتبال؟؟؟ یکی بیاد توضیح بده یک ملت غمگین یک ملت شاد میشن!!!ک چی ؟؟؟

این همه ورزشهایی شاد ملی و محلی داریم چرا احیا نمیکنین؟؟؟ حتی در سطح منطقه و جهانی
امریکا ک تو بستکبال معروفتر و ب فوتبال علاقه ی ندارند مگه از بی افتخاری هلاک شدن؟؟؟

فوتبالی ک ریشه در این داره ک سرها قربانیان و بجای توپ بهم پرت میکردن با پا ، چ ریشه فرهنگی برای ما داره؟؟