نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت:ورزش همگانی با کمک نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف در حال پیشرفت است.

ورزش حق تمام شهروندان است/ورزش همگانی در حال پیشرفت استکمانه در حاشیه مجمع سالیانه هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ افزود:در کنار ورزش باید در جنبه‌های دیگر ورزش هم باید رشد داشته باشیم از جمله احترام به بزرگتر و پیشکسوت‌هایی که در ورزش زحمات زیادی کشیدند.


وی تصریح کرد:پایه اصلی ورزش آموزش است، به همین خاطر برگزاری دوره‌های آموزشی ارزشمند است.

کمانه خاطرنشان کرد:از امیر آذریان و دوستان در هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی تشکر می‌کنم که از زمان حضور شان در هیات استان شاهد پیشرفت این هیات بودیم.

آذریان رئیس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی در این مجمع ضمن ارایه گزارش عملکرد هیات ورزش‌های همگانی افزود: از همان ابتدا کار حامیان خوبی در کنار خودمان داشتیم از دوستان در اداره کل ورزش و جوانان استان و دوستان در فدراسیون که همواره حامی ما بودند.

وی افزود:در دوران مدیریت قبلی هیات همگانی از افراد زیادی پول دریافت شده بود، اما کلاس‌های آموزشی برگزار نشده بود، اما امروز شرایط خوبی داریم و به جایگاه خوبی رسیدیم، سال گذشته در چنین روز‌هایی امکان ارسال تیم‌های ورزشی به رقابت‌های ورزشی را نداشتیم، اما الان هیچ مشکلی در زمینه اعزام‌های ورزشی نداریم.

 رئیس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی تصریح کرد:خوشبختانه با رای قاطع به هیات وارد شدم، در برگزاری همایش ها، تجلیل‌ها و کلاس‌های آموزشی موفق عمل کردیم، تقویم ورزشی سال آینده تدوین شده است و آماده اجرا آن هستیم.

آذریان گفت: ورزش کردن باید تسهیل شود و همه اقشار جامعه از این امکان برخوردار باشند.

وی افزود: برای فعال کردن شهرستان‌ها برنامه ویژه‌ای داریم و اکنون ۲۹ شهرستان فعال داریم.


انتهای پیام//ک.ر


برگزاری مجمع سالیانه هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار