مدیرعامل و مجری طرح نهضت ملی مسکن در سازمان ملی زمین و مسکن از ثبت نام ۶ میلیون متقاضی نهضت ملی مسکن در کشور خبرداد.

علیرضا صادقیان فر در هشترود گفت: از این تعداد هزار و ۴۵۰ نفر تایید و احراز شرایط نهضت ملی مسکن شده اند.

وی با بیان اینکه طرح حمایتی مسکن ملی تنها مربوط به مناطق شهری نبوده و بخش‌های روستایی کشور را هم پوشش می‌دهد افزود: عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کشور سرعت خواهند گرفت.

علیرضا صادقیان‌فر با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین محور‌های دور جدید جلسات تامین زمین برای پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن بررسی میزان پیشرفت این پروژه‌ها در استان‌هاست گفت: در این نشست‌ها برای آسیب شناسی و رفع موانع موجود بر سر پیشرفت کار در استان‌ها تلاش می‌کنیم.

وی بر تطبیق و یکسان‌سازی آمار و اطلاعات موجود در دستگاه‌ها تاکید کرد و افزود: در این نشست‌ها تمامی اطلاعات و مسائل موجود بین استان و ستاد مطابقت داده می‌شود تا در آینده دچار مشکل نشویم.

 فرماندار شهرستان هشترود از احداث ۵ هزار واحد ویلایی در این شهرستان خبر دادوگفت: با ایجاد شهر جدید هشترود این شهرستان پایلوت در شهرک مسکن ملی در کشور خواهد بود 

توری گفت: با اخذ موافقت وزارت راه و شهر سازی مبنی بر اجرای طرح مذکور به صورت قطعات حیاط دار تک واحده ۲۵۰ متری و همچنین اخذ مجوز الحاق به محدوده شهر هشترود در قالب این طرح به مقدار ۳۰۰ هکتار و نیز الحاق محدوده غیر منفصل به مقدار ۴۵۰ هکتار.

فرماندار هشترود الحاق محدوده‌های شهری در هشترود و نظرکهریزی را خواستار شد و گفت: این موضوع برای اجرای طرح ملی مسکن در این شهرستان حائز اهمیت است.

وی گفت: نزدیک به ۶۰ درصد از واحد‌های مسکونی شهری و ۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در هشترود مقاوم سازی شدند.

برچسب ها: مسکن ملی ، ساخت وساز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.