مدیرعامل شرکت عمران پرند گفت: زمین ۲۵ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن تامین و به زودی ساخت و اجرای این واحد‌ها آغاز می‌شود.

محسن وطن خواهی مدیرعامل شرکت عمران پرند در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در شهر پرند ۴۴۵ هزار هکتار اراضی آماده شده که اقدامات اولیه برای ساخت این پروژه‌ها به زودی آغاز می‌شود.

او گفت: زمین برای ساخت ۲۰ تا ۲۵ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن تامین شده و همچنین اراضی ۶ هزار واحد مسکونی که پیش از این برای طرح ملی مسکن تامین شده بود، در اختیار این طرح قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت عمران پرند گفت: تا کنون ۶ هزار و ۵۰۰ متقاضی، در طرح اقدام ملی مسکن در شهر پرند دومین مرحله از آورده خود را واریز کرده اند و پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها هم به ۱۵ درصد رسیده است.

وطن خواهی گفت: سرعت اجرا و همچنین تحویل واحد‌های مسکن مهر هم بسیار خوب است و امیدوار هستیم بتوانیم این پروژه‌ها را تا یکی دو ماه آینده به مرحله بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن ملی ، ساخت وساز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
فقط تند تند زمینا رو ساختمان نکنید به فکر کاشت محصول هم شهرداری باشه این همه جمعیت آیا زیر ساختاش آماده است آب در درجه ی اول برق مترو این همه جمعیت برای کار میان تهران نیاز مبرمی به مترو داره
United States of America
ناشناس
۱۸:۱۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
اره هی گندش کنید همین الان خودش یک مرکز بزرگ فساده
آخرین اخبار