مدیران شرکت آبفا یزد پای دردِ دل ساکنین منطقه حسن آباد نشستند.

محمد حسین اسماعیلی مدیر امور آبفا منطقه ۲ یزد در منطقه حسن آباد  گفت: میز ارتباط مردمی شرکت آب و فاضلاب استان یزد به منظور رفع مسائل و مشکلات همشهریان در مسجد حضرت رقیه (س) واقع در منطقه حسن آباد برپا شد.

او افزود: در این نشست کارشناسی، ساکنین از فشار پایین آب در این منطقه به ویژه در فصل تابستان گله‌مند بودند.

اسماعیلی در ادامه به رفع این معضل در منطقه مذکور اشاره کرد و گفت: در تلاشیم با همکاری دستگاه‌های ذی ربط خط انتقالی به طول دوازده کیلومتر همراه با یک باب مخزن با حجم ذخیره آب ۵۰۰۰ هزار متر مکعب و یک باب مخزن با ظرفیت ۱۰۰۰۰ متر مکعب را در این منطقه اجرا کنیم.

او ادامه داد: در تلاشیم با تامین اعتبار و تکمیل این پروژه، مشکلات تامین آب پایدار منطقه حسن آباد، اکرم آباد و شهرک ملاصدرا رفع شود.

اسماعیلی در بخشی از سخنان خود به دیگر دغدغه اصلی مردم این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: تکمیل پروژه خطوط جمع آوری فاضلاب در منطقه مذکور، دیگر مشکلی است که با همکاری معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفا و انعقاد قرار داد با سرمایه گذار شرکت سنگ آهن بافق در حال اجرا است.

او عنوان کرد: بر این اساس عملیات اجرایی خطوط باقی مانده شبکه فاضلاب به طول ۶ کیلومتر از خرداد ماه سال جاری آغاز و تا طرف ۶ ماه آینده تکمیل می‌شود.

این دومین حضور تیم کارشناسی شرکت آب و فاضلاب استان در منطقه حسن آباد جهت رفع مشکلات اهالی محله بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.