سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: ۱۰هزار و ۹۸۸ دانش آموز خوزستانی از دی ماه سال گذشته تاکنون در طرح کانون مدرسه شرکت کردند.

حبیب آل کرد گفت: بهره گیری از امکانات و ظرفیت‌های آموزشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای توسعه فعالیت‌های تربیتی، پرورش خلاقیت و تجربه‌های جدید در یادگیری از اهداف اصلی این طرح است.

او می‌گوید: آشنایی کودکان و نوجوانان، والدین و اولیای تربیتی با مراکز فرهنگی هنری کانون، فراهم آوردن زمینه‌های جذب اعضای جدید در مراکز کانون و ترغیب به مطالعه و کتابخوانی از دیگر اهداف این طرح است.

آل کرد ادامه‌داد: در این طرح دانش آموزان دختر در مقطع چهارم ابتدایی ۲هزار ۴۷۳ نفر، دانش آموزان پسر هزار و ۹۷۱، در مقطع پنجم ۲ هزارو ۵۳ دانش آموز دخترو یک هزارو ۵۳ دانش‌آموز پسر و همچنین در مقطع ششم ابتدائی هزار و ۱۳۱ دانش آموز پسر و یک هزار و ۵۰۵ دانش آموز دختر عضو طرح کانون مدرسه هستند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: این فعالیت‌ها درقالب کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی اجرا شده است ، هزار و ۵۰۷ نفردر فعالیت‌های فرهنگی، ۵۸۴ نفردر فعالیت‌های هنری و۲۶۷ نفر نیزدرفعالیت‌های ادبی کانون شرکت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.