نخستین کانون فرهنگی هنری دختران دهه هشتادی با عنوان(ره)پویان یاس توسط دبیر خانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در تبریزآغاز به کار کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه این کانون مهمترین راه دستیابی به تربیت صحیح و اصولی و رشد متعالی به تمام معنی را بازگشت به فعالیت‌های مسجدی دانست و گفت:کار مسجدی یک کار هدایتگر و صیانت کننده است.

بلاغی افزود:درحالی که دشمنان تلاش دارند با تبلیغات سوشان اسلامیت فرهنگ و تاریخ کشورمان را از جوانان و نوجوانان بگیرند، اما واقعیت این است که امروز دختران ما در مساجد و حوزه‌های فرهنگی حضوری پررنگ دارند.

وی تصویب اعتباری ویژه در سفر روز‌های آینده رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت:با تخصیص این اعتبار تحولی عظیم در کانون‌های فرهنگی هنری استان ایجاد خواهد.
شفیعی مدیرکانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هم در این مراسم هدف از تشکیل کانون‌های تخصصی فهما را انجام کاری فرهنگی و منسجم در مساجد و کشاندن جوانان و نوجوانان به مساجد این پایگاه‌های فرهنگی و هنری دانست و افزود:امروز نگاه ویژه‌ای به فعالیت‌های کانون‌ها در حوزه خواهران داریم و ایجاد کانون دختران دهه هشتادی هم در این زمینه است.

وی گفت: در چند ماه اخیر نهضت بازگشت به مساجد را آغاز کرده ایم تا مردمی سازی فعالیت‌های فرهنگی را به ثمر بنشانیم.

در این مراسم از آیین نامه کانون دختران دهه هشتادی رونمایی و از فعالان حوزه فرهنگی استان در زمینه‌های مختلف تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار